TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Poli-Farbe: új arculat és reklámfilm

6348
Egyrétegű és cseppmentes – ez a legfőbb üzenete a reklámszpotnak, amivel piaci helyzetét próbálja erősíteni a vállalat.

Az évek óta zsugorodó festék szektor forgalmának 70 százalékát három nagyvállalat adja, közülük a Poli-Farbe az egyetlen magyar tulajdonban lévő gyártó cég. A bócsai vállalat az Ipsos tavalyi reprezentatív piackutatása alapján döntött úgy, hogy fiatalosítja arculatát és a televízióban is népszerűsíti legfőbb márkáját.

A kutatás eredményei szerint a festék színét döntően nők választják ki, a Platinum minőségével szignifikánsan többen elégedettek, mint más márkával, s rendkívül elfogadott a vásárlók részéről, hogy a hazai tudásra épülő Platinum színeit magyar virágok, növények jelölik. A tv-szpot ennek megfelelően a fiatal nőkhöz szól, s egyedi módon, a márkát jól megkülönböztetve bukkannak fel benne a virágmotívumok.

A Poli-Farbe a TV2-t és kábelcsatornáit választotta a kampányhoz, de célzottan megjelent egyes kiemelt nézettségű műsorokban is, így például az Eurovíziós Dalfesztivál fináléjában az MTV-n, illetve a Bajnokok Ligája döntőjében a Sport Tv-ben. A tv-kampányt online search, social média és PR aktivitások támogatják. A Poli-Farbe frissítette logóját és a Platinum márka csomagolását is az idei szezonra, hiszen stratégiai céljait megvalósítva már nemcsak szakkereskedésekben, hanem barkácsáruházakban is polcra kerül a termék.

A Poli-Farbe a reklámszpot készítéséhez meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget, amelyet a Maxus Hungary kreatív koncepciója nyert meg. A Maxus produkciós partnere Visionary 7 volt. Az új Poli-Farbe logót a Made Works készítette. A Poli-Farbe médiavásárló és PR ügynöksége a KRQ Communications.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése