TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy mosoly most sokat ér!

6336
A XIXO üdítőital márka jótékonysági kampányt hirdet: a Remény a Leukémiás Gyermekekért Közhasznú Alapítvány munkáját segítik.

Az országos kampány keretében mosolygós fotókat gyűjtenek, melyek mindegyike 100 Ft-tal segíti a beteg gyermekek gyógyulását. A cél 10 000 fotó összegyűjtése a mosoly.xixo.hu oldalon. A nemes kezdeményezés mellé állt három kiváló magyar sportoló és három közéleti személyiség is. Ők vállalták, hogy a kampány ideje alatt nagykövetként népszerűsítik a kezdeményezést és segítenek, hogy a támogatásra szánt összeg a beküldött fotók alapján minél előbb összegyűljön!

„A XIXO márka által képviselt életérzés – a belső harmónia, a mosolygás – nemcsak ránk, de környezetünkre is pozitív hatással van, a mosoly teremtő ereje pedig most kézzelfogható segítséget nyújt beteg gyermekek számára. Nem kell mást tennünk, mint beszereznünk egy palack XIXO üdítőt és ’közös’ mosolygós fotónkat feltölteni a mosoly- illetve adománygyűjtésre létrehozott weboldalra.” - mondta el Tóth Eszter Anna, a cég szóvivője. A cég választása azért esett pont erre az alapítványra, mert a kisgyermekek küzdelme - akik néha felnőtteket meghazudtoló erőt és kitartást tanúsítanak – irigylésre méltó, és minden segítséget megérdemel. A Remény a Leukémiás Gyermekekért Alapítvány személyes érintettségből jött létre, és több mint egy évtizede országosan számos családon segített eddig.

A jótékonysági akció arca Cserháti Tamara, Miss World Hungary győztes, aki örömmel mondott igent a felkérésre, hiszen nagyon is komolyan gondolja, hogy ’királynőként’ aktívan részt vegyen segítő szándékú kezdeményezésekben. Tamara mellett Szabó Zsófi és Sarka Kata több tízezer fős rajongótáborukon keresztül, Orosz Barbara pedig Tűsarok című műsorában hívja fel a figyelmet a segítségnyújtásra. Kiváló sportolóink – Nagy Laci, Szécsi Zoli és Horváth Ákos – is ígéretet tettek, hogy csapatuk és szurkolóik által minél több mosolygós képet gyűjtenek az alapítvány munkájának támogatásához.

A XIXO üdítőitalok már egyre több áruházláncban és benzinkúton kaphatók, de számos rendezvényen és fesztiválon is megkóstolhatók majd a következő hónapokban, így aki segíteni akar, könnyen hozzájuthat az üdítőkhöz. Ráadásul a rendezvényeken autóra és biciklire ragasztható ’Mosolyogj rám!’ matricák is beszerezetők, melyekkel a közlekedésbe – ahol talán a legnagyobb szükség van a türelemre és pozitív hozzáállásra - is vihetünk egy kis vidámságot.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése