TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az egyik legnagyobb nemzetközi PR-ügynökségeket tömörítő hálózat, a Public Relations Global Network 3 új taggal bővítette lefedettségét.

A globális kommunikációs piac átalakulása során elmosódnak a határterületek a különböző iparági szektorok között; az online kommunikációs térben egyszerre versenyeznek a reklámos, PR vagy digitális hátterű ügynökségek. Ebben a felerősödött iparági versenyben az egyes piacokon működő független ügynökségek relatív hátrányba kerülhetnek globális hátterű versenytársaikhoz képest, melyeknél struktúrájukból adódik a nemzetközi szakmai háttér. Ezt a tendenciát ismerték fel a legaktívabb, független ügynökségeket tömörítő globális hálózatok, és megerősítették tudásmegosztási gyakorlatukat, valamint felgyorsították új tagjaik toborzását az eddig még le nem fedett, illetve gazdaságilag kulcsfontosságú területeken.

A PRGN is felgyorsította az új tagvállalatok csatlakozását hálózatához. A tavalyi két új tag bevonását követően 2013-ban három kulcspiacon talált magas szakmai színvonalú ügynökségi partnereket a független nemzetközi PR-ügynökségi hálózat. A portugál Global Press a teljesebb nyugat-európai lefedettséget erősíti, a chilei RumboCierto Communications a PRGN dél-amerikai jelenlétét növeli, míg a japán Integrate Communications révén a világ harmadik legnagyobb gazdaságában teremt hídfőállást a hálózat.

David Landis, a PRGN 2013 tavaszától regnáló elnöke szerint a három ügynökség csatlakozása tovább erősíti az ügynökségi hálózat tagjainak és ügyfeleinek pozícióit, szakmai tapasztalatait és kapcsolatrendszerét. „Míg más PR-hálózatokra kifejezetten hátrányosan hatott a gazdasági válság, háttérbe szorítva a globális szakmai és üzleti tevékenységeket, a Public Relations Global Network tovább növekszik, ami tagjai nyitottságának, alkalmazkodási képességének köszönhetően együttműködéseink sikereit igazolja” – emelte ki az elnök.

Míg a globális ügynökségi hálózatokon belül az innováció elsősorban a globális és regionális központokban történik, addig a független szereplőket tömörítő hálózatok decentralizáltan, a saját piaci körülményeikhez igazodva dolgoznak ki új megoldásokat, majd osztják meg egymással tapasztalataikat. Így az innováció sokkal színesebb és sokrétűbb módon zajlik, és a helyi szereplők számára lényegesen szélesebb körű megoldásokat teremt. Mindez pedig az ügyfélkiszolgálásban bővebb lehetőségek és szerteágazóbb ötletek formájában jelenhet meg.

„Hihetetlen húzóereje van annak, ha egy helyi ügynökség nemzetközi hálózatépítési és globális szintű működési költségek nélkül, kifejezetten szakmai kvalitásai alapján, illetve saját piacán sikeres üzleti modelljére építve léphet ki a nemzetközi színtérre” – hangsúlyozta Kondor Anna, a PRGN-ben Magyarországot képviselő Goodwill Communications ügyvezető partnere. – „A három új ügynökség számára ezzel új korszak kezdődhet: ügyfeleik vállalati, pénzügyi és közösségi kommunikációját mostantól a korábbi határokat átlépve támogathatják, miközben új üzleti lehetőségek nyílnak meg előttük, és világszerte a szakma legjobb ügynökségeivel és szakembereivel dolgozhatnak együtt.”

Az új tagok bejelentését követően a PRGN bemutatta újonnan megválasztott vezetőit. A szervezet új elnöke 2013-14-ben David Landis, a San Franciscó-i Landis Communications 35 évnyi kommunikációs tapasztalattal rendelkező vezetője lett, aki az ausztrál Mark Paterson helyét veszi át. A PRGN leendő elnökévé – aki a teljes elnökség ideje alatt együtt dolgozik majd a jelenlegi elnökkel és 2014 tavaszán veszi át a stafétabotot – a németországi Industrie-Contact kommunikációs ügynökséget csaknem 25 éve erősítő Uwe Schmidtet választották.

„Az, hogy a következő elnök egy németországi ügynökségvezető lesz, azt jelenti, hogy a PRGN 2014-ben és 2015-ben a korábbiaknál jobban koncentrál majd Európára, ami a Goodwill Communications számára is további lehetőségeket jelent a nemzetközi kommunikációs tanácsadásban és ügyfélkiszolgálásban” – mondta Kondor Anna.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése