TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Újabb dizájn díjat kapott a Helly Hansen

6275
A Helly Hansen H2 Flow Jacket technikai újítását ismerték el a szakértők.

A Helly Hansen tavalyi fejlesztésű középrétege, a H2 Flow Jacket egyre népszerűbb az innovatív, szabadalmaztatott hőmérséklet szabályozó technológiának és letisztult, modern megjelenésének köszönhetően. A legutóbbi elismerést Skandinávia legtekintélyesebb dizájn díja jelentette. A Dizájn Kiválósági díjat, a Norvég Formatervezési Tanács adta át a Helly Hansennek.

Ezt megelőzően a Helly Hansen elnyerte a 2012 Good Design díjat is, amit a neves intézmény, a Chicago Athenaeum: Építészeti és Dizájn Múzeum valamint az Európai Építészeti és Urbanisztikai Központ ítélt oda a vállalatnak.

Melegebb, Hűvösebb, Könnyebb: a H2 Flow Jacket egy olyan technológiai újítás, ami önmagában kombinálja a hőszigetelő réteget, a hatékony levegőáramlást biztosító szellőzőrendszert, és a védőréteg minden előnyös tulajdonságát. Ez a technológia minden kalandor számára biztosítja a testhőmérséklet tökéletes kontrolálását akár legzordabb természeti és időjárási körülmények között is.

A Helly Hansen 2013-14 őszi-téli kollekciójában szélesebb körben kezdte használni a H2 Flow technológiát, és beépítette számos síkabát és utcai kabát középső rétegébe is.  A vállalat professzionális hegymászó és vitorlázó partnerei rendszeresen tesztelik a H2Flow-t a világ számos olyan pontján, ahol az időjárás és a természet valóban kihívást jelent. Az Antarktisz legmagasabb csúcsától, a Vinson Massiftól kezdve, a Horn fokán át egészen a háborgó norvég tengerekig, a H2 Flow mindenhol megállja a helyét.

„A skandináv gyökerekből építkező, stílusos és elegáns megjelenést biztosító felsőruházatot tervezünk, ami legalább olyan jól működik, ahogyan kinéz.”- nyilatkozta Kristoffer Ulriksen a Helly Hansen kategória menedzsere. „A Helly Hansen H2 Flow egy olyan úttörő technológia, ami teljes mértékben megváltoztatja a sportruházat gyártók gondolkodását a testhőmérséklet kontrolálásáról. A H2 Flow szó szerint lehetővé teszi  viselőjének a testhőmérsékletét ön-szabályozását, akár milyen is legyen odakint az időjárás."

A Helly Hansen innovációinak története igen messzire nyúlik vissza. Számos olyan Helly Hansen termék van, amely kategóriájában első volt a piacon és alapjaiban megváltoztatta meg az iparág védelemről, teljesítményről és dizájnról alkotott elképzeléseit. A H2 Flow csak egy és nem az egyetlen a Helly Hansen technológiák közül, amik elsőként jelentek meg a piacon. Hasonlóan indult a LIFA technológia, amit a 70-es években fejlesztettek ki és az első olyan technikai sportruházat volt, amiben már volt egy alap belső réteg is. Ide tartozik még a ProPile is, ami a 60-as években került piacra, és a modern gyapjú előfutára volt. Ha Helly Hansen innovációkról van szó, nem hagyhatjuk ki a 3 rétegű ruházat alapelvét sem, ami időközben a sportruházatok alapvető elvárásává vált.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése