TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Magyar nők szépsége

6272
Csak minden negyedik magyar nő elégedett külsejével, rosszabb a helyzet, mint a világ többi részén.

A Dove 2013-ban Magyarországon is megvizsgálta, hogy mit gondolnak a nők a szépségről és van-e kapcsolat a szépség, a szépségápolás és a boldogság között. Míg a megkérdezett magyar nők 74%-a egyetért abban, hogy minden nőben van valami szép, a legtöbben magukban mégsem látják ezt meg. Egy nemzetközi kis film (Dove Valódi Szépség Rajzok) segítségével mondja el azt a márka, hogy sok esetben mások szebbnek látnak minket, mint mi saját magunkat.

magyarul feliratozott filmet már több mint 74 ezren látták (május 6-i adat). A nemzetközi kampány mintájára elkészült a ”Valódi Szépség Rajzok” magyar verziója a Dove munkatársainak közreműködésével. Ennek a filmnek az volt a célja, hogy betekintést adjon a kulisszák mögé és megmutassa, kik dolgoznak ezen a márkán. Ők szeretnék mindazok figyelmét felhívni a női önbecsülés fontosságára, akiknek van lehetősége tenni azért, hogy ez a helyzet javuljon Magyarországon. A rendőrségi rajzoló segítségével elkészült film itt tekinthető meg.

A friss kutatás alapján kijelenthetjük, hogy a hazai értékek az alacsony globális arányokat is alulmúlják: Magyarországon a nőknek csupán 3%-a írja le magát a vonzó szóval (globálisan 10%), míg gyönyörűnek mindössze 1% (világszerte 5%). Szépségével a megkérdezett magyar nők 27%-a elégedett, míg 38%-uk sem elégedettnek, sem elégedetlennek nem érzi magát. A személyével kapcsolatban általában a magyar nők 47%-a, míg a szépségével kapcsolatban csupán 29%-uk érzi magát magabiztosnak.

A magyar női válaszadók 45%-a a hasát szereti a legkevésbé (globálisan is ez a legkevésbé kedvelt testrész - 36%), amit hazánkban a mell, a fenék és a láb (mindhárom 20%) követ. Átlagosan 2 testrészüket nem szeretik a nők, míg a válaszadók 3%-a minden testrészével elégedetlen.

A magyar nők 3 legkedveltebb testrésze a szem (53%), a haj (32%) és a száj/mosoly (27%), átlagosan 2 testrészüket kedvelik.

Magyarországon a nők 77%-a elismeri, hogy valamilyen nyomás hatására dolgozik azon, hogy szép legyen (a globális arány 59%). A helyzet iróniája, hogy a válaszadók 58%-a vallja: ez a nyomás önmaguk irányából érkezik, míg a társadalom (11%), barátok és család (7%), valamint a média (2%) által rájuk helyezett nyomás ennél sokkal kisebb.

A magyar nők 49%-ának a másoktól kapott bókok, 68%-ának egy erős kapcsolat vagy házasság fontos ahhoz, hogy szépen érezze magát, míg 78% bevallása szerint akkor érez így, ha tudja, hogy valaki szereti.

A nők 30%-a mondja, hogy akkor tudja kihozni magából a legtöbbet, ha a megfelelő termékeket használja. Ennek elérése érdekében a megkérdezett magyar nők átlagosan 6 féle termékcsoportot - az alapvető cikknek számító tusfürdő (77%), parfüm (73%) és dezodor mellett (69%) kéz- (65%) és testápoló (61%), valamint hajápoló termékeket (59%) – használnak annak érdekében, hogy szebbnek érezzék magukat. A magyar nők 72%-a boldogabbnak érzi magát akkor, ha jól és szépnek érzi magát, míg 64%-uk a boldogság szempontjából azt is fontosnak tartja, hogy magabiztos legyen a külsejével kapcsolatban. A kutatás így arra is rávilágított, hogy az elégedettség, a magabiztosság és a boldogság között van összefüggés.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése