TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mit veszünk az online plázában?

6249
Elképesztően nagyot változott egy év alatt a netes vásárlók érdeklődési köre.Tavaly a kanapé, idén a netbook a legkeresettebb termék.

Magyarország legnagyobb online plázája összegezte, milyen módon változott a vásárlói érdeklődés 2012 első negyedéve, és az idei első három hónap között. A tavalyi kanapé, kávéfőző, lökhárító mesterhármas helyét átvette a netbook, a gyerekülés, és a szőnyeg triója – ezeket keresték a legtöbben. Az autós társadalom hűséges maradt a Grando-hoz: a lökhárító három helyet lecsúszva, még most is a hatodik a toplistán, a kipufogó pedig feljött a tízedikről a hatodik pozícióba.

Bár a legtöbb grandós tranzakciót még mindig Pest megyéből indítják, előretörtek a szabolcsiak és a csongrádiak is. Mindkét megyében majdnem másfélszeresére nőtt a vásárlások száma, de az ország nyugati részén, Vasban és Zalában is nyolcvan százalékos a siker a tavalyi első negyedévhez képest. Sokkal gyakrabban shoppingoltak január és március között a Hajdú-Bihar, a BAZ és a Győr-Moson-Soproni megyei grandósok is. Mindez azt bizonyítja, hogy a vidéki netezők hatalmas potenciált jelentenek az e-kereskedelemben. Olyannyira, hogy a Grando-n a vásárlók immár 70 százaléka nem fővárosi.

2012-ben a Grando-n eladott legdrágább termék egy Sony HD kamera volt, amelyért majd’ egy millió forintot fizetett a tulajdonosa. Ezt egy félmilliós Dell márkájú laptop és egy központifűtéses kandallókályha követte.

Az egyedi vásárlások száma nagyjából 60%-kal emelkedett, s ma már csaknem kétmillió termékből válogathatnak az online plázában. Jó negyedévet zárt tehát a Grando, de még jobbat a vidéki vásárlók, akik tömegével találják meg számításukat az online plázában.

„A tavalyi év is jól példázta a szezonális termékek sikerességét, így most is komoly reményeket fűzünk a jó időhöz, és a nyárkezdethez, amely elsősorban a mobil medencék, a kerti trambulinok, és természetesen a légkondícionálók eladásaira lehet hatással” – mondta Orova Balázs, az allegroup.hu Kft. B2C üzletágigazgatója. – A szezonális termékek mellett egyre nagyobb teret nyer a divat irányvonal is, folyamatosan nő az új ruházati márkák száma is a Grando-n.”

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése