TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mit veszünk az online plázában?

6249
Elképesztően nagyot változott egy év alatt a netes vásárlók érdeklődési köre.Tavaly a kanapé, idén a netbook a legkeresettebb termék.

Magyarország legnagyobb online plázája összegezte, milyen módon változott a vásárlói érdeklődés 2012 első negyedéve, és az idei első három hónap között. A tavalyi kanapé, kávéfőző, lökhárító mesterhármas helyét átvette a netbook, a gyerekülés, és a szőnyeg triója – ezeket keresték a legtöbben. Az autós társadalom hűséges maradt a Grando-hoz: a lökhárító három helyet lecsúszva, még most is a hatodik a toplistán, a kipufogó pedig feljött a tízedikről a hatodik pozícióba.

Bár a legtöbb grandós tranzakciót még mindig Pest megyéből indítják, előretörtek a szabolcsiak és a csongrádiak is. Mindkét megyében majdnem másfélszeresére nőtt a vásárlások száma, de az ország nyugati részén, Vasban és Zalában is nyolcvan százalékos a siker a tavalyi első negyedévhez képest. Sokkal gyakrabban shoppingoltak január és március között a Hajdú-Bihar, a BAZ és a Győr-Moson-Soproni megyei grandósok is. Mindez azt bizonyítja, hogy a vidéki netezők hatalmas potenciált jelentenek az e-kereskedelemben. Olyannyira, hogy a Grando-n a vásárlók immár 70 százaléka nem fővárosi.

2012-ben a Grando-n eladott legdrágább termék egy Sony HD kamera volt, amelyért majd’ egy millió forintot fizetett a tulajdonosa. Ezt egy félmilliós Dell márkájú laptop és egy központifűtéses kandallókályha követte.

Az egyedi vásárlások száma nagyjából 60%-kal emelkedett, s ma már csaknem kétmillió termékből válogathatnak az online plázában. Jó negyedévet zárt tehát a Grando, de még jobbat a vidéki vásárlók, akik tömegével találják meg számításukat az online plázában.

„A tavalyi év is jól példázta a szezonális termékek sikerességét, így most is komoly reményeket fűzünk a jó időhöz, és a nyárkezdethez, amely elsősorban a mobil medencék, a kerti trambulinok, és természetesen a légkondícionálók eladásaira lehet hatással” – mondta Orova Balázs, az allegroup.hu Kft. B2C üzletágigazgatója. – A szezonális termékek mellett egyre nagyobb teret nyer a divat irányvonal is, folyamatosan nő az új ruházati márkák száma is a Grando-n.”

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése