TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

1% Segítség

6245
A Nem adom fel és a Salva Vita Alapítvány nyerte a Provident 1%-os kampányokat segítő idei pályázatát.

A civil szervezetek egyszázalékos kampányainak támogatására kiírt pályázatra idén és tavaly is több mint 40 pályázat érkezett. A Provident Pénzügyi Zrt. pályázatán bármely olyan közhasznú civil szervezet részt vehetett, amely legalább két éve jogosult az 1 százalékos személyi jövedelemadó felajánlások fogadására és rendelkezik egy maximum 25 másodperces, televíziós sugárzásra alkalmas reklámfilmmel.

A beküldött anyagokat a Magyar Adományozói Fórum szakértői bírálták. Az értékelésnél nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a pályázó mennyire széles kört érintő társadalmi üggyel, problémával foglalkozik, illetve mennyire teszi ezt olyan módon, hogy közben közösséget is épít, például önkéntesek bevonásával. A résztvevőkkel szemben elvárás volt az is, hogy minél hatékonyabban gazdálkodjanak erőforrásaikkal, illetve működésük transzparens legyen. A pályázatok kiváló minőségét jelzi, hogy a zsűri végül egy különdíjat is kiosztott a felsőoktatásban tanuló roma fiatalokat támogató Romaversitas Alapítványnak.

A tavalyi kampány népszerűnek bizonyult a civil szervezetek körében - a reklámszpotoknak köszönhetően az SOS Gyermekfaluhoz és a Magyar Élelmiszerbank Egyesülethez a korábbinál jelentősen több felajánlás érkezett, amire nagyon büszkék voltunk, hiszen kiváló munkát végző szervezetekről van szó. Meggyőződésem, hogy a felajánlásunk idén is jó helyre került, bízom benne, hogy hatékony segítséget nyújthatunk ahhoz, hogy minél többen támogathassák a Nem adom fel és a Salva Vita Alapítványt” – mondta el Szirmák Botond, a Provident Pénzügy Zrt. vezérigazgatója.

Az idei nyertes pályázók reklámfilmjei a 2013. május 1. és május 20. közötti időszakban a TV2 csatornán futnak majd.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése