TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

1% Segítség

6245
A Nem adom fel és a Salva Vita Alapítvány nyerte a Provident 1%-os kampányokat segítő idei pályázatát.

A civil szervezetek egyszázalékos kampányainak támogatására kiírt pályázatra idén és tavaly is több mint 40 pályázat érkezett. A Provident Pénzügyi Zrt. pályázatán bármely olyan közhasznú civil szervezet részt vehetett, amely legalább két éve jogosult az 1 százalékos személyi jövedelemadó felajánlások fogadására és rendelkezik egy maximum 25 másodperces, televíziós sugárzásra alkalmas reklámfilmmel.

A beküldött anyagokat a Magyar Adományozói Fórum szakértői bírálták. Az értékelésnél nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a pályázó mennyire széles kört érintő társadalmi üggyel, problémával foglalkozik, illetve mennyire teszi ezt olyan módon, hogy közben közösséget is épít, például önkéntesek bevonásával. A résztvevőkkel szemben elvárás volt az is, hogy minél hatékonyabban gazdálkodjanak erőforrásaikkal, illetve működésük transzparens legyen. A pályázatok kiváló minőségét jelzi, hogy a zsűri végül egy különdíjat is kiosztott a felsőoktatásban tanuló roma fiatalokat támogató Romaversitas Alapítványnak.

A tavalyi kampány népszerűnek bizonyult a civil szervezetek körében - a reklámszpotoknak köszönhetően az SOS Gyermekfaluhoz és a Magyar Élelmiszerbank Egyesülethez a korábbinál jelentősen több felajánlás érkezett, amire nagyon büszkék voltunk, hiszen kiváló munkát végző szervezetekről van szó. Meggyőződésem, hogy a felajánlásunk idén is jó helyre került, bízom benne, hogy hatékony segítséget nyújthatunk ahhoz, hogy minél többen támogathassák a Nem adom fel és a Salva Vita Alapítványt” – mondta el Szirmák Botond, a Provident Pénzügy Zrt. vezérigazgatója.

Az idei nyertes pályázók reklámfilmjei a 2013. május 1. és május 20. közötti időszakban a TV2 csatornán futnak majd.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése