TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Unilever: Pozitív eredmények

6235
A brit-holland fmcg-óriás a kedvezőtlen piaci környezetben is javította pénzügyi eredményeit.

A vállalat első negyedéves eredményei a kedvezőtlen piaci környezet ellenére is pozitívak, a feltörekvő piacokon továbbra is kétszámjegyű, 10,4 százalékos az árbevétel növekedés. A fejlett piacok eredményei ugyanakkor csökkenést mutatnak a tavalyi év azonos időszakához képest. Az első negyedévben elért 12,2 milliárd eurós forgalom 0,2 százalékos emelkedést jelent, a kifizetett osztalék 10,7 százalékos emelkedést követően 0,269 euró lett.

"Az elmúlt negyedévben a nehezített, kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére sikerült növekedni. A eredmények is bizonyítják, hogy az Unilever a piacot megelőzve képes a folyamatos növekedésre. Stratégiánk működik. A Fenntarthatósági Tervet sikeresen ültettük át a gyakorlatba, a célkitűzések mindennapi döntéseinkben is megnyilvánulnak. A fenntarthatóságra építő üzleti modell segítségével az értékesítés növekedése mellett a költségeket és a kockázatokat is csökkentjük. Azok a márkáink, amelyek elkezdték a fenntarthatóságot a középpontba helyezni – Lifebuoy, Dove, Domestos, Knorr és Signal – továbbra is jól teljesítenek ” – értékelte az eredményeket Paul Polman, az Unilever elnöke.

Magyarországi helyzetkép

„A csökkenő vásárlóerő és az egyes termékköröket érintő adóterhek egyre nagyobb problémát jelentenek. Részben ennek köszönhetően a magyar fogyasztási cikkek piaca tovább zsugorodott az év első 3 hónapjában. A jelenlegi környezetben növekedni csak piacfejlesztéssel lehetséges. Ennek ellenére az első negyedévben az Unilever Magyarországon a piacoknál jobb teljesítményt ért el így tovább tudta javítani piacrészesedését’’ – mondta Gyenes András, az Unilever Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése