TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Unilever: Pozitív eredmények

6235
A brit-holland fmcg-óriás a kedvezőtlen piaci környezetben is javította pénzügyi eredményeit.

A vállalat első negyedéves eredményei a kedvezőtlen piaci környezet ellenére is pozitívak, a feltörekvő piacokon továbbra is kétszámjegyű, 10,4 százalékos az árbevétel növekedés. A fejlett piacok eredményei ugyanakkor csökkenést mutatnak a tavalyi év azonos időszakához képest. Az első negyedévben elért 12,2 milliárd eurós forgalom 0,2 százalékos emelkedést jelent, a kifizetett osztalék 10,7 százalékos emelkedést követően 0,269 euró lett.

"Az elmúlt negyedévben a nehezített, kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére sikerült növekedni. A eredmények is bizonyítják, hogy az Unilever a piacot megelőzve képes a folyamatos növekedésre. Stratégiánk működik. A Fenntarthatósági Tervet sikeresen ültettük át a gyakorlatba, a célkitűzések mindennapi döntéseinkben is megnyilvánulnak. A fenntarthatóságra építő üzleti modell segítségével az értékesítés növekedése mellett a költségeket és a kockázatokat is csökkentjük. Azok a márkáink, amelyek elkezdték a fenntarthatóságot a középpontba helyezni – Lifebuoy, Dove, Domestos, Knorr és Signal – továbbra is jól teljesítenek ” – értékelte az eredményeket Paul Polman, az Unilever elnöke.

Magyarországi helyzetkép

„A csökkenő vásárlóerő és az egyes termékköröket érintő adóterhek egyre nagyobb problémát jelentenek. Részben ennek köszönhetően a magyar fogyasztási cikkek piaca tovább zsugorodott az év első 3 hónapjában. A jelenlegi környezetben növekedni csak piacfejlesztéssel lehetséges. Ennek ellenére az első negyedévben az Unilever Magyarországon a piacoknál jobb teljesítményt ért el így tovább tudta javítani piacrészesedését’’ – mondta Gyenes András, az Unilever Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése