TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A fogyasztók és a szakma is az Aranypéntekre voksolt

6231
Az Arany Ászok kommunikációs és értékesítési programja Az év legsikeresebb promóciója 2012 címet nyerte el.

Az Arany Ászok márkához kapcsolódó, idén a harmadik szezonját kezdő Aranypéntek kampány másodszor szerepel eredményesen –a Trade Magazin által szervezett – Az év legsikeresebb promóciója versenyen. Az idei, a 2012-es évre vonatkozó, Horeca kategóriában elnyert első helyezés különösen megtisztelő, hiszen a szakmai zsűri értékelése mellett egy, a Nielsen által végzett fókuszcsoportos fogyasztói kutatás során is felmérték a jelöltek népszerűségét. Többek között a véleményüket kérték a mechanizmusról, a reklámfilmről és az eladáshelyi eszközökről is, majd az eredmények összesítése adta a végső sorrendet. A Dreher Sörgyárak Zrt. márkájának teljes körű reklámügynökségi munkáját mindvégig a Human Telex végezte, a most kitűntetett Aranypéntek kampány kreatív koncepciója az Üvegtigris film köré épült.

A díjat Gábor István, a Dreher Sörgyárak Zrt. trade marketing vezetője vette át 2013. április 18-án, majd bemutatta a kapcsolódó szakmai napon a nyertes promócióról szóló prezentációt.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése