TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Újra Portfolio Night Budapesten

6196
A Portfolio Night megint lehetőséget ad a reklámszakmába igyekvő fiataloknak, hogy megmutassák, mit tudnak.

Budapesten idén ismét 60 fiatalt vár 20 kreatívigazgató a Portfolio Night-ra (PN).  A PN a reklámszakma országokon átívelő portfolió szemléje, találkozó kreatívigazgatók és pályakezdők között, lehetőség a reklámszakmába való bekerülésre és egy újabb platform a kreatív gondolkodásra. A PN Budapesten a fiatalok 15 perces rapid randik keretében egyenként három kreatívigazgatónak mutathatják meg az ötleteiket és kaphatnak hasznos visszajelzéseket. A különösen ügyesek akár állásajánlathoz is juthatnak. A PN-t a világ számos országában egy időben szervezik.

A következő hetekben a PN Budapest Facebook oldalán a legismertebb magyar kreatívigazgatók mondják el, ők hogyan kerültek be a szakmába és szerintük miért érdemes részt venniük a pályakezdőknek a Portfolio Night-on. A kreatívigazgatókkal miniinterjúk is készülnek, amelyeket a Kreatív marketing és kommunikációs szaklap jelentet meg április végétől.

Az esemény tavaly volt tíz éves: erre az alkalomra a nemzetközi kampány a kirowski Isobar és az Umbrella ötlete alapján és kivitelezésében készült. Az esemény szakmai támogatója a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ). A PN idei globális kommunikációját az Oreo Super Bowl reklámról elhíresült 360i ügynökség készíti.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése