TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

NaturAqua: hivatalosan is Magyar Termék

6200
A Zalaszentgróton palackozott NaturAqua természetes ásványvíz elsőként kapta meg a Magyar Termék tanúsító védjegyet a hazai ásványvizek közül.

A hazai termékek legismertebb és elfogadottabb jelölése a Magyar Termék logó, amelynek használatát szigorú feltételek teljesülése esetén ítélik oda. A védjegy igazolása annak, hogy a termék Magyarországon készül hazai alapanyagokból. A NaturAqua palackozásánál fontos szempont továbbá, hogy hazai munkaerővel és itthoni alvállalkozókkal dolgozzanak az összes munkafolyamat során, ezzel is biztosítva, hogy a bevétel és a nyereség a hazai gazdaságot erősítse.

A Coca-Cola Magyarország 10 évvel ezelőtt indította útjára Zalaszentgrótról a NaturAqua márkát. A hazai fogyasztók a tiszta, semlegesebb ízű, alacsonyabb nátrium tartalmú ásványvizeket kedvelik, ezért esett a választás a festői fekvésű zalai város kútjára.

A cég a mai napig több mint 10 milliárd forintot költött a NaturAqua üzem kialakítására és fejlesztésére, ahol az elmúlt évtizedben 1 milliárd liter természetes ásványvizet palackoztak. Ebből a mennyiségből a Föld összes lakóját vendégül lehetne látni egy pohár NaturAqua-ra.

A NaturAqua természetes ásványvíz beváltotta a hozzá fűzött reményeket. A márka nem ízesített termékcsaládja az értékbeli eladások alapján piacvezető volt 2012-ben Magyarországon, az eladott mennyiség tekintetében pedig a második helyen állt a gyártói márkák körében.*

A NaturAqua kiválóan illeszkedik a minőségi kiszolgálás és a minőségi alapanyagok irányába egyre inkább elkötelezett hazai gasztronómiai és borkultúrához, tovább erősítve a most már hivatalosan is magyar ásványvíz értékteremtő törekvéseit.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése