TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

NaturAqua: hivatalosan is Magyar Termék

6200
A Zalaszentgróton palackozott NaturAqua természetes ásványvíz elsőként kapta meg a Magyar Termék tanúsító védjegyet a hazai ásványvizek közül.

A hazai termékek legismertebb és elfogadottabb jelölése a Magyar Termék logó, amelynek használatát szigorú feltételek teljesülése esetén ítélik oda. A védjegy igazolása annak, hogy a termék Magyarországon készül hazai alapanyagokból. A NaturAqua palackozásánál fontos szempont továbbá, hogy hazai munkaerővel és itthoni alvállalkozókkal dolgozzanak az összes munkafolyamat során, ezzel is biztosítva, hogy a bevétel és a nyereség a hazai gazdaságot erősítse.

A Coca-Cola Magyarország 10 évvel ezelőtt indította útjára Zalaszentgrótról a NaturAqua márkát. A hazai fogyasztók a tiszta, semlegesebb ízű, alacsonyabb nátrium tartalmú ásványvizeket kedvelik, ezért esett a választás a festői fekvésű zalai város kútjára.

A cég a mai napig több mint 10 milliárd forintot költött a NaturAqua üzem kialakítására és fejlesztésére, ahol az elmúlt évtizedben 1 milliárd liter természetes ásványvizet palackoztak. Ebből a mennyiségből a Föld összes lakóját vendégül lehetne látni egy pohár NaturAqua-ra.

A NaturAqua természetes ásványvíz beváltotta a hozzá fűzött reményeket. A márka nem ízesített termékcsaládja az értékbeli eladások alapján piacvezető volt 2012-ben Magyarországon, az eladott mennyiség tekintetében pedig a második helyen állt a gyártói márkák körében.*

A NaturAqua kiválóan illeszkedik a minőségi kiszolgálás és a minőségi alapanyagok irányába egyre inkább elkötelezett hazai gasztronómiai és borkultúrához, tovább erősítve a most már hivatalosan is magyar ásványvíz értékteremtő törekvéseit.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése