TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új közösségi oldallal bővítették a portfóliójukat: elindult a www.szjger.hu, a Szent Johanna Gimnázium virtuális adaptációja.

A Szent Johanna Gimnázium az elmúlt évek igazi bestsellere a tinédzserek számára írt könyvek magyar piacán. A francia tagozatos iskola életét bemutató könyvsorozat írónője, Leiner Laura ez idő alatt szinte együtt élt olvasóival, meghallgatta őket, figyelt problémáikra. A könyvsorozat hivatalos Facebook oldala már 43 ezer követőt számlál.

„Laurával történt találkozás során kiderült, hogy nagyon érdekes kísérletbe foghatunk együtt” – mesélte dr. Kirády Attila, az Origo Media Group kreatív igazgatója. „Egyrészt ezt a korosztályt nagyon nehéz érdemben megtalálni az interneten és nehéz számukra olyan tartalmat előállítani, amely hosszútávon leköti őket. Másrészt az is érdekes tapasztalat, hogy a Facebook oldalon, bár hihetetlenül aktívak a rajongók, az egymás közötti kommunikáció mégis minimális. Ezekre próbál választ adni az szjger.hu” – mondta dr. Kirády Attila.

Az oldal elsősorban közösségi portál, azonban a Szent Johanna Gimnázium könyvsorozat egyes szereplői aktívan részt vesznek a portál életében. Az oldalra történő regisztrációkor a Szent Johanna egyik tanárának osztályába „iratkoznak be” az szjger-esek, így kiválasztva érdeklődési körüknek legmegfelelőbb csoportot. Az oldalon a tartalmi és közösségi elemeken túl egy válogatott tanácsadói csoport várja a fiatalok megkeresését egészség, párkapcsolat, pszichológia és életmódvezetés témában.

„A könyvsorozat annak ellenére vált ilyen sikeressé, hogy nem kapott valódi médiatámogatást, és az írónő is elzárkózott minden megkeresés elől” – kezdte Kozári István, az Origo Media Group kereskedelmi és kommunikációs igazgatója. „Számunkra ez a tartalom hitelességén túl azt is igazolta, hogy ez a korosztály keresi a számára igényes és szórakoztató tartalmat. A hirdetőink pedig ezt a korosztályt szeretnék hatékonyan megszólítani” – mondta Kozári István.

Az oldal két lépésben indult el, elsősorban ajánlásokra épített kommunikációval. Az előregisztráció a Szent Johanna Gimnázium legújabb kötetének bemutatójával egy időben indult. Az olvasók csupán a regény cselekményébe szőve találkoztak az szjger.hu-val, de az első hétben már a 6.000 főt is meghaladta az érdeklődők száma. Pénteki indulást követően hétfő reggelre már 6.500 regisztrált használta az oldalt. Az Origo Media Group elkövetkezendő hetekben egy több módszertant felölelő kutatást is elindít a 12-18 éves korosztály rétegződésének, internetes tartalom és médiafogyasztásának feltérképezésére.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése