TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sokaknak még drága a tablet

6170
A 18-54 éves internetezőknek mindössze 5 százaléka rendelkezik táblagéppel, de 13 százalékuk szerint az élet már elképzelhetetlen tabletek nélkül.

A táblagépek terjedése megállíthatatlannak tűnik: az IDC jelentése szerint 2012 harmadik negyedévében ezeknek az eszközöknek a forgalma 58 százalékkal növekedett hazánkban, ami azt jelenti, hogy minden harmadik eladott asztali gépre jutott egy tablet. A KutatóCentrum felmérése további növekedést prognosztizált: a megkérdezetteknek 5 százaléka tervezte a kutatást követő fél évben tablet vásárlását, ami – ha ez valóban megtörtént – azt jelenti, hogy jelenleg nagyjából 340 000 táblagépet használnak hazánkban.

Akik nem tervezték tábla PC vásárlását a közeljövőben, ők sem feltétlenül azért, mert nem szeretnének: 46 százalékuk egész egyszerűen nem engedheti meg magának. Ezt támasztja alá, hogy a már a kutatás időpontjában tablettel rendelkezőknél jóval többen, a megkérdezettek 13 százaléka vélte úgy, hogy elképzelhetetlen az élet táblagép nélkül, és közel négytizedük szerint néhány éven belül már az anyagiak sem jelenthetnek akadályt abban, hogy az emberek nagy részének legyen ilyen eszköze.

Jelenleg 10 tablethasználóból 6 férfi, de a nemek közötti különbség várhatóan csökken, ahogy ez más elektronikai, illetve híradástechnikai eszközök elterjedése során is jellemző volt” – tette hozzá Barcza Enikő, a KutatóCentrum cégvezetője.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése