TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A lépés megerősíti az Ericsson elkötelezettségét, hogy az elsőszámú partner legyen a videodisztribúció terén.

Az Ericsson megállapodott a Microsofttal annak TV-megoldásokat kínáló Mediaroom üzletágának felvásárlásáról. Az új akvizíció révén az Ericsson piaci részesedése több mint 25%-osra nő az IPTV és a többképernyős megoldások terén, így a vállalat a szektor vezető szállítójává válik. A tranzakció lezárása 2013 második felében várható. A Mediaroom, melynek központja a kaliforniai Mountain View-ban található, világszerte több mint 400 embert alkalmaz.

Per Borgklint, az Ericsson vezető alelnöke és az üzlettámogatási rendszerek üzletág vezetője az ügylet kapcsán így nyilatkozott: „Az Ericsson hálózatba kapcsolt társadalomra vonatkozó jövőképe szerint 50 milliárd eszköz csatlakozik majd szélessávú és mobil kapcsolatokon, illetve a számítási felhőn keresztül. A jövőbeni videodisztribúció hasonló hatással lesz a fogyasztói viselkedésre, mint a mobil hangátvitel volt. Ez a felvásárlás több mint 40 ügyféllel és több mint 11 millió háztartás kiszolgálásával hozzájárul az Ericsson vezető pozíciójához. Ráadásul így az Ericssont erősíti majd a hozzánk csatlakozó piacvezető kompetencia  és az IPTV-s szakterület kiemelkedő tudású szakemberei is.”

A globális IPTV-piac a becslések szerint 2013-ban eléri a 76 milliós előfizetőszámot és 32 milliárd dolláros bevételt, 2015-re pedig 105 millió előfizetőt és 45 milliárd dolláros összbevételt.

„A Mediaroom vezető platformnak számít a világ legnagyobb IPTV-üzemeltetőinél telepített videodisztribúció rendszereiben. Ez a stratégiai felvásárlás a Mediaroom tehetséges embereinek képességei és tapasztalata, valamint az Ericsson végpont-végpont szolgáltatási képességei révén az Ericssont iparági vezető szerepbe helyezi” – foglalta össze Borgklint.

Az Ericsson teljeskörű médiamegoldásai a TV- és videoszolgáltatások segítségével – párhuzamosan a fogyasztói igényekre fektetett még nagyobb hangsúllyal – lesz a végfelhasználóknak kínált termékek alapja. A videodisztribúciós képességek fontossága az ügyfelek és azok fogyasztói számára egyre növekedni fog, ahogy egyre több LTE-hálózatot telepítenek világszerte, és így egyre több okostelefon-használót szolgálnak majd ki.

„Büszkék vagyunk a Microsoft piacvezető pozíciójára, amelyet a Mediaroom-mal értünk el az IPTV piacon. Az Ericsson kiegészítő termékválasztéka a TV- és hálózati szolgáltatások terén elősegíti majd a Mediaroom jövőbeni növekedését és fejlődését” – mondta el Tom Gibbons, a Microsoft Corporation alelnöke. „Az Ericsson olyan pozícióban van, melynek révén az IPTV-piac fejlődése során értékes stratégia partnerként léphet fel a mobilszolgáltatók és TV-szolgáltatók számára a világ minden részén.”

A Microsoft Mediaroom több vezető televíziós szolgáltató mögött álló TV-technológia. Ilyenek többek között az AT&T U-verse®, az Entertain (a Deutsche Telekom leányvállalata), a Telefonica, a TELUS Optik TV és a Swisscom. A Mediaroom által biztosított TV-szolgáltatásokat több mint 22 millió beltéri egységen keresztül élvezhetik a nézők az amerikai kontinensen, az EMEA-térségben, valamint az ázsiai-csendes-óceáni térségben.

Az Ericsson úgy véli, hogy a TV-fogyasztók folyamatosan változó viselkedése minden eddiginél gyorsabban fejlődik. Az innováció sebessége és az intelligens megoldások hajtják előre a bárhol élvezhető TV-adás (TV Anywhere) kínálatát. A fejlődéshez az szükséges, hogy a tartalomgazdák, a műsorszórók, a TV-szolgáltatók és a mobilszolgáltatók újragondolják az ajánlataikat.

Ez a lépés az Ericssonnak a médiaiparágban három Emmy-díjat nyert vezető pozíciójára épít, az ügyfelek számára ténylegesen egyedülálló élményt biztosítva a TV Anywhere terén, a teljes média értékláncot felölelve, a kamerától egészen a fogyasztóig.

A megállapodás a szokásos szabályozási jóváhagyásoktól és egyéb feltételektől függ. A Mediaroom a Támogatási Megoldások üzletágba épül be.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése