TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A fogyasztók kedvence: NESTEA

6139
A sztíviával is édesített NESTEA zöld teákat, a Coca-Cola innovációját most a legfontosabb döntéshozók, a fogyasztók díjazták.

Az Év Terméke Díj 2013 – Jeges tea/zöld tea kategóriában megtisztelő elismerés, hiszen a Product of the Year a világ legjelentősebb termékdíjazási rendszere, amely a fogyasztók döntésén alapul, a világ 29 országában van jelen és 3 milliárd fogyasztót ér el.

A Coca-Cola Magyarország 2012-ben vezette be az első sztíviakivonattal készült termékeit, a NESTEA zöld teákat. A NESTEA Zöld Tea Citrus, Eper-aloe vera és Őszibarack jegesteák 30%-kal kevesebb cukrot tartalmaznak a sztíviakivonatnak köszönhetően. A termékek nagyszerű, frissítő ízükkel elnyerték a fogyasztók tetszését, hiszen a GfK Hungária által végzett, 2000 fő megkérdezésével készített közvélemény-kutatáson a „Jeges tea/zöld tea” kategóriában a legjobbnak bizonyultak.

Nagyon örülünk és büszkék vagyunk erre a díjra, hiszen a fogyasztók pozitív visszajelzése nagyon fontos számunkra. A Coca-Cola kiemelt hangsúlyt helyez a folyamatos innovációra annak érdekében, hogy fogyasztóink széles termékkínálatból választhassanak, és mindenki megtalálhassa kínálatunkban ízlésének, életvitelének a legjobban megfelelő terméket” – mondta Percze Róbert, a NESTEA márkamenedzsere.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése