TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A fogyasztók kedvence: NESTEA

6139
A sztíviával is édesített NESTEA zöld teákat, a Coca-Cola innovációját most a legfontosabb döntéshozók, a fogyasztók díjazták.

Az Év Terméke Díj 2013 – Jeges tea/zöld tea kategóriában megtisztelő elismerés, hiszen a Product of the Year a világ legjelentősebb termékdíjazási rendszere, amely a fogyasztók döntésén alapul, a világ 29 országában van jelen és 3 milliárd fogyasztót ér el.

A Coca-Cola Magyarország 2012-ben vezette be az első sztíviakivonattal készült termékeit, a NESTEA zöld teákat. A NESTEA Zöld Tea Citrus, Eper-aloe vera és Őszibarack jegesteák 30%-kal kevesebb cukrot tartalmaznak a sztíviakivonatnak köszönhetően. A termékek nagyszerű, frissítő ízükkel elnyerték a fogyasztók tetszését, hiszen a GfK Hungária által végzett, 2000 fő megkérdezésével készített közvélemény-kutatáson a „Jeges tea/zöld tea” kategóriában a legjobbnak bizonyultak.

Nagyon örülünk és büszkék vagyunk erre a díjra, hiszen a fogyasztók pozitív visszajelzése nagyon fontos számunkra. A Coca-Cola kiemelt hangsúlyt helyez a folyamatos innovációra annak érdekében, hogy fogyasztóink széles termékkínálatból választhassanak, és mindenki megtalálhassa kínálatunkban ízlésének, életvitelének a legjobban megfelelő terméket” – mondta Percze Róbert, a NESTEA márkamenedzsere.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése