TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Bónusz Brigád idén újra humoros ajánlatokkal köszöntette a bolondok napját.

Az internetes vállalkozás a tavalyi nagy sikerű Fehér Házba való látogatási lehetőség után, idén többek között otthoni kedvezményes pénzjegynyomdával és a Nemzeti Adó- és Vámhivatalt megsegítő jótékonysági programmal igyekezett mosolyt csalni oldalának látogatóinak arcára. Az április elsejei "ajánlatok" dedikált aloldalon kaptak helyet és hírlevélben is értesítették róla az érdeklődőket.

"A tavalyi akciónkra rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk, amely sikeren felbuzdulva elhatároztuk, hogy idén is meghirdetjük a bolondok napi tréfás ajánlatainkat. A hét speciálisan erre a napra kidolgozott ajánlat között Antarktiszi utazás és tetszőleges testrész beültetési lehetőség is szerepelt, de természetesen a Brigád tagok között a költséghatékonyság jegyében a legnépszerűbb az otthoni pénzjegynyomda bónuszunk volt. A rendkívül sikeres Segít a Brigád programunkat sem hagyhattuk ki a bolondozásból, így a héten a NAV munkáját igyekszünk sok-sok mosollyal és lájkkal segíteni és népszerűsíteni." – nyilatkozta Heller Gábor, a Bónusz Brigád egyik alapítója.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése