TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az HBO digitális ügynöksége a neo

6115
A Neo Interactive nyerte az HBO Magyarország 2013 februárjában kiírt tenderét.

Ennek megfelelően tehát a legnagyobb hazai független digitális ügynökség dolgozik a Trónok harca 3. évadának bevezető online kommunikációján és ehhez kapcsolódóan az HBO GO szolgáltatás népszerűsítésén. Az HBO tartalmi kommunikációjában zászlóshajónak számító Trónok harca sorozat legújabb szezonjában olyan látványos új elemek jelennek meg, amelyek a digitális kampányban is visszaköszönnek, és lehetőséget adnak szokatlan és figyelemfelkeltő média- és kreatívmegoldások alkalmazására.

Az HBO GO on-demand videotár a Tarr, Vidanet és Invitel szolgáltatók után március eleje óta elérhető a Magyar Telekomnál is. A GO az HBO online videótára, ahol a csatornán látható filmek és sorozatok bárhonnan elérhetők internet segítségével, legyen szó számítógépről, táblagépről, okostelefonról vagy akár smartTV-ről. A GO-n több mint 1300 órányi tartalom található, többek között az HBO sajátgyártású sorozatainak összes évada is. A hetente frissülő kínálatban számos olyan exkluzív tartalom is van, melyek máshol nem elérhetők.

Az online kampány egyik csúcspontja az április 1-jei premier: a Trónok harca 3. évadának első része a világpremierrel egy időben, április első napján kerül az HBO képernyőjére, az HBO GO-n pedig már ezt megelőzően, a premier napjának reggelén látható az évadnyitó rész, ráadásul ingyen és regisztráció nélkül.

A neo végzi az online kampány médiafeladatait, a kampánymenedzsmentet és az ehhez kapcsolódó online marketing tanácsadást, továbbá a kampánykreatívok adaptációját, illetve fejlesztését. Az ügynökség legnagyobb ügyfelei közé tartozik a MOL Nyrt., a Telenor, a Tchibo, a Bonafarm csoport vagy a Fundamenta.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése