TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Saját gyártású műsorokkal előz a SportKlub

6109
A csatorna megnyerte a hétfői napot a sporttévék versenyében: a nézőközönség értékeli a saját gyártású műsorok magas arányát.

„A hétfői nap azért nehéz az életünkben, mert ilyenkor kevés az élő, közvetíthető esemény, ám az a tény, hogy a teljes napot tekintve és főműsoridőben is a SportKlub volt a legnézettebb a tematikus sport kábelcsatornák között, jelzésértékű a számunkra” – mondta Dávid Bence, a SportKlub vezetője.

„Eddig is arra törekedtünk, hogy minél több saját gyártású műsorral szolgáljuk ki a közönséget” – jelentette ki Dávid Bence. „Hétfőn a Warm Up volt a legnézettebb a Serie A (olasz futballbajnokság) mérkőzés-ismétlése után. A Warm Up napi sportajánló magazin Marenec Fruzsi vezetésével folyamatosan kiemelkedő nézettségnek örvend. Ugyancsak jelentős a SportKlub Híradó követőinek tábora, amellyel Világi Péter és Szabados Ági jelentkeznek nap, mint nap. Hétfőn a Beszólás, Horti Gábor és Léderer Ákos műsora is komolyan hozzájárult ahhoz, hogy a konkurencia előtt végeztünk” – tette hozzá a csatorna produkciós vezetője.

Ezeket a műsorokat összekapcsolja, hogy mind egyedi tartalmakat közölnek, oldják a közvetítések műsorfolyamát és - a MezTelenül című kötetlen magazinműsorral együtt - segítenek belelátni a sportolók mindennapjaiba, életük eseményeibe. A Beszólás pedig lehetőséget biztosít arra, hogy véleményezzük az elmúlt napok eseményeit.

„Mindannyian tudjuk, hogy saját műsorokat gyártani költséges, és a kábeltelevízióknak ügyelniük kell, hogy a büdzséjükön belül maradjanak. A visszajelzések alapján azonban nem szabad megállnunk, a közönség igényli ezeket a tartalmakat. A SportKlub az olasz- és francia futball, valamint a kézilabda, kosárlabda, jégkorong mellett a saját gyártású műsorok csatornája marad” – mondta a televíziós szakember.

A hétfői napon a célcsoportot alkotó férfi 18-49-es korosztályban a SportKlub magabiztosan verte a maradék négy sportcsatornát.

Jellemző, hogy a SportKlub idei legkiemelkedőbb nézettségét is egy saját gyártású műsor érte el. Február 19-én a televíziót néző 18 és 49 év közötti férfiak közel 3%-a csatorna Híradóját követte figyelemmel. Ezt a Mizu Extra és az olasz elsőosztályú liga Napoli-Juventus összecsapása követte.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése