TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A HELL bizonyított

6086
MOMOT termékdíjas a HELL New Generation Sugarfree, a vállalat új generációs, cukormentes itala.

A Magyar Obezitológiai és Mozgásterápiás Társaság vezetése 2012-ben – Dr. Bedros professzor úr elképzelése, gondolata, ötlete és tervei alapján megvalósult – egyedi kivitelezésű, exkluzív emléktárgy adományozása mellett döntött.  Azon személyek, szervezetek, illetve vállalatok kaphatják évről-évre, akik saját területükön kiemelkedő tevékenységet végeznek az egészség megőrzéséért, az egészségre nevelésért, vagy kimagasló tudományos eredményeket értek el az elhízás kezelésének, kutatásának témakörében, vagy gyártók esetében termékeik összetétele megfelel a MOMOT által felállított szakmai követelményeknek. A díj évente egyszeri alkalommal – a MOMOT tavaszi kongresszusán - kerül átadásra, a vezetőség döntése alapján 1-5 személy és/vagy társaság részére.

A HELL ENERGY "új generációs" energiaitala másfél éves kutató és fejlesztő munka eredménye. A HELL innovációjának lényege, hogy a napjainkban egyre népszerűbb egészségtudatos táplálkozás hívei számára egy olyan terméket kínáljon, amely az energiaitalok új, egészségesebb generációját képviseli. „Vállalatunk célja ezen egyedülálló energiaital kifejlesztésével számos ponton egyezik a MOMOT díj koncepciójával: az elhízás megelőzése, melynek érdekében az összetevők gondos összeállítása, az elhízás szempontjából rizikófaktort jelentő összetevők kiküszöbölése, úgy gondoljuk, közös filozófiánk.” – mondta el a HELL nevében a díjat átvevő régióigazgató, Szabari József.

A 'Hell New Generation Sugarfree' alkohol-, zsír-, szénhidrát- és cukormentes üdítőital, nem tartalmaz sem taurint, sem hozzáadott koffeint, sem tartósítószert! Az elvárt funkcionalitás érdekében a koffeint két természetes növényi összetevővel, a teobrominnal és a mate teával helyettesítette a HELL, melyek a koffeinnel ellentétben kíméletesebben fejtik ki élénkítő hatásukat, és ez a hatás tovább is tart. Utóbbi állítást egyedülálló klinikai alvásteszttel is bizonyították. E mellett számos vitamin (B3, B5, B6, B2, B12) forrása is a HELL energiaitala. 

„Büszkék vagyunk arra, hogy fejlesztő és kutató munkák, illetve a vállalatunk számára oly fontos innováció meghozta a sikert és New Generation termékünk megfelelt a MOMOT szakmai ajánlásának, irányelveinek és az általa képviselt tudományos eszméknek. Ahogyan – kivétel nélkül a többi termékünk – úgy a HELL New Generation Sugarfree italunk is a legkiválóbb alapanyagokból, a legmagasabb minőségi standard betartása mellett, Európa legjobbjának választott, a legkorszerűbb technológiát képviselő saját gyárunkban készül. Így tudjuk garantálni az állandó magas minőséget.” – tette hozzá a díj átvétele után a régióigazgató.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése