TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Külföldi párokat vonz Budapest

6067
A tavalyi évben több mint 4 millió külföldi vendég érkezett hazánkba, az általuk eltöltött vendégéjszakák összege pedig meghaladta a 11 milliót.

Rekord évet zárt a hazai turizmus 2012-ben – jelentette be korábban a Magyar Turizmus Zrt. A külföldiek által nálunk elköltött szállásbevétel alulról súrolta a 100 milliárdos álomhatárt. A legnépszerűbb úti cél a külföldiek körében még mindig Budapest és a Közép Duna-vidék (59%), majd a fürdővárosok és a Balaton parti települések következnek. A turisztikai motiváció az 1-3 éjszakát eltöltőknél 74,1%-os, a 4 éjszakánál hosszabb ideig itt tartózkodó külföldiek esetében pedig 95,4%. A fiatal turisták száma nőtt, és újabb rétegek is bekapcsolódtak a hazai turizmusba.

Budapest eddig is népszerű szórakozási célpont volt, akár fényűző leány- vagy legénybúcsúk helyszínéül is szolgált. Ha pedig a párok úgyis itt tartják a nagy nap előtti szórakozást, akkor itt az ideje annak is, hogy Magyarország esküvő-célponttá váljon!

„Budapest és környéke, valamint számos más magyarországi helyszín is tökéletes adottságokkal rendelkezik ahhoz, hogy igazán színvonalas körülmények között várhassuk a hazánkba házassági szándékkal érkező párokat és családjukat.” – mondta Deményné Marada Gyöngyi, a Gyöngyszem Esküvő vezetője, aki a tavalyi év egyetlen exkluzív esküvői kiállítását, a Pearl Wedding Showt hozta Magyarországra. „Minden adott itthon az igazán egyedi és exkluzív házasságkötésekhez. Készítettünk egy rövidfilmet is, hogy felvillantsuk Budapest szépségét és különlegességét azok számára, akik azon gondolkodnak, hogy mi lenne az ideális helyszín, ahol összeköthetik az életüket.”

A jelenlegi turisztikai felmérések nem térnek ki külön a házassági turizmusra, ez ma még nem képez jelentős szeletet az utazásra csábító tényezők között, és kihasználatlan piacnak tűnik, pedig a gyógy- és konferenciaturizmus mellett akár az esküvőturizmus is komoly tényezővé válhat.

„Jellemzően vegyes párok érkeznek, ahol legalább az egyiküknek van magyarországi kötődése. Az meglehetősen ritka eset, hogy mindék fél külföldi legyen. A nemzetiségtől függően mások a szabályai, hogy milyen iratokat kell beszereznünk, miket kell fordítanunk, de természetesen minden adminisztrációt megoldunk a pároknak. Ha hivatalos esküvőt szeretnének, akkor legalább egyszer személyesen el kell jönniük Magyarországra, de mindent előre le tudunk egyeztetni az utazástól kezdve a szálláson át a násznéppel való teljes kommunikációig.  Az online kapcsolattartás nagy segítségünkre van. Hatalmas adatbázissal rendelkezünk, amiből lépésről lépésre választhatják ki a párok a személyiségükhöz illeszkedő szolgáltatásokat. Így próbáljuk meg áthidalni a távolságot. Itthon a legkülönlegesebb kérések lebonyolításnak sincs akadálya, a felmerülő vallási vagy kulturális igényeket is ki tudjuk szolgálni. Egyszerűen csak fel kell hívnunk a külföldiek figyelmét, hogy itt van egy meseszép ország Európa szívében, ahol megvalósíthatják álmaik esküvőjét.” – folytatta Deményné Marada Gyöngyi. 

A külföldi vendégek igényeit az is jól tükrözi, hogy a 4- és 5 csillagos szállodákat közel 60%-uk választotta 2012-ben, és a minőségi időtöltésre vonatkozó igények is mutató számokat produkáltak a tavalyi évben.  Érdemes tehát felhívni a figyelmüket arra is, hogy életük legnagyobb napjának a tökéletes színhelye lehet Magyarország.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése