TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Összetettebb feladat a közösségi térben kommunikálni annál, mint kartonlappal fotózkodni, azonban a jó gyakorlatok megtanulhatók.

„Nekem is ezt kell majd csinálnom?” - sok marketinges fejében megfordulhatott ez a gondolat, amikor az interneten futótűzként terjedő „táblás fotókkal” szembesült. Ennek a mémnek a lényege az, hogy a főszereplő egy fotón mosolyog kezében táblát tartva, amelyre előzőleg felírta, mit tesz egy bizonyos számú lájk elérése esetén. Valóban ennyi lenne a feladat? Nem úgy tűnik, hiszen sokszor még a meredekebb műsorszámokat bevállaló lájkvadászok is felsülnek végül.

Valamit viszont tenni kell, mert tulajdonosi elvárás az ügyfelek számának növelése. A Facebook-on ráadásul újabban nem csak a lájkokra fontos figyelni, hanem az aktív felhasználók arányára is: az új varázsige, a „Talking About” szám. Eközben időt, energiát és pénzt kell fordítani a többi online csatornára: kisfilmet gyártani a YouTube-ra, vezetni a céges blogot, esetleg a mobilról netezőkre gondolva applikációt építeni. Ezalatt beüthet egy-egy kommunikációs válság, muszáj válaszolni a negatív kommentekre – menteni, ami menthető - minél kevesebb sérüléssel. Mindezekről beszámolót kell írni, analitikai módszerekkel kalkulálni, hogy melyik aktivitás mennyit hoz a konyhára.

Nehezebb, összetettebb feladat a közösségi térben kommunikálni annál, mint kartonlappal fotózkodni. A jó gyakorlatok átadhatók és megtanulhatók. Ezért szervez a Menedzserképző Központ ismét gyakorlatorientált online marketing konferenciát, mely a 2013. április 18-án (csütörtök) kerül megrendezésre, Budapesten, a Danubius Hotel Gellértben.

A tartalomból:

■ FACEBOOK: MI JÖN A HYPE UTÁN? - ÚJ MEGOLDÁSOK ÉS A MEGTÉRÜLÉS

YOUTUBE HASZNÁLATA A GYAKORLATBAN

KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ A FACEBOOK-ON

A MOBIL PLATFORMOK HATÉKONY HASZNÁLATA A MÁRKAÉPÍTÉSBEN

TARTALOMGENERÁLÁS A FACEBOOK-ON

AZ INTERNETEZÉSRE HASZNÁLT PLATFORMOK BEMUTATÁSA

AZ ONLINE MARKETING ÉS A SZEMÉLYRE SZABOTT KISZOLGÁLÁS

FACEBOOK OLDAL ÚJRAPOZÍCIONÁLÁSA

WEBANALITIKA A GYAKORLATBAN

A konferencia részvételi díja: 27 000 Ft + áfa, azonban a BTL.hu olvasói, partnerei részére egyedi 15% kedvezményt biztosít a szervező! /A feltüntetett engedményen felül további kedvezmény nem vehető igénybe./

A konferenciáról bővebben a Menedzserképző Központ honlapján olvashat.

A BTL.hu olvasói, partnerei részére szóló engedményt az alábbi regisztrációs felületen érvényesíthető:

www.menedzserkepzokozpont.hu/regisztracio/btl/7.html

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése