TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A világ legnagyobb önkéntes akciójának hazai főszervezője, a WWF Magyarország 2013-ban is versenyt hirdet: hamarosan kiderül, melyik hazai település lakói a legelhivatottabbak a természetvédelem iránt.

A 2011-es WWF Föld Órájára 72 hazai város, község és falu regisztrált, a WWF Magyarország azonban 2012-ben ennél is több települést szeretett volna aktivizálni a globális mozgalom során, ezért tavaly meghirdette a WWF Föld Órája Fővárosa versenyt.  A felhívás hatására 2012 márciusában rendkívüli verseny vette kezdetét a települések lakosai körében, így végül 93 önkormányzat és közel 9000 magánszemély regisztrált a kezdeményezés http://www.foldoraja.hu/ weboldalán. A természetvédelem iránt legelhivatottabb magyar településnek Nyíregyháza bizonyult, így az alföldi megyeszékhely egy évig büszkén viselhette a WWF Föld Órája Főváros címet.

Idén is szeretnénk a lehető legtöbb embert és önkormányzatot mozgósítani, és lekapcsoláshoz történő csatlakozásukkal bevonni a globális mozgalomba, így 2013-ban is meghirdetjük a WWF Föld Órája Főváros versenyt. Az összefogás célja, hogy felismerve az egyéni felelősséget, hazánkban is egyre többen kötelezzék el magukat a természetvédelem iránt. A győztes település kihirdetésével arra is fény derül, melyik Magyarország legfelelősebben gondolkodó városa!” – hangsúlyozta a kezdeményezés célját Fáth Ákos, a WWF Magyarország igazgatója.

A nevezéshez mindössze annyit kell tennie a versenybe szálló településnek, hogy hivatalosan regisztrálja csatlakozását a http://www.foldoraja.hu/ weboldalon. Ezt követően már lakosain múlik a siker! Minél többen regisztrálnak magánszemélyként is a honlapon, megjelölve, hogy mely településről jelentkeznek, annál nagyobb az esély a rangos elismerés elnyerésére. A WWF Föld Órája Főváros címet az a város, község vagy falu nyeri el, amelynek arányaiban legtöbb lakója csatlakozik. Így minden település egyforma eséllyel indul.

A 2013-as év nyertesét a WWF Magyarország a március 23-ai lekapcsoló esemény után hirdeti ki. Ezt a címet a nyertes település egy éven keresztül viseli és használhatja kommunikációjában, vagy akár a WWF jól ismert panda logójával egészítheti ki a település határát jelző táblákat!

Ha szeretnénk, hogy településünk elnyerje a címet és a panda logót egy évig magáénak tudhassa, vegyük rá az önkormányzatot a hivatalos regisztrációra, és buzdítsuk ismerőseinket a csatlakozásra!” – lelkesít az igazgató.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése