TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Dove: „hirdetés átALAKító” alkalmazás

6033
A Nemzetközi Nőnap alkalmából induló Facebook alkalmazással a felhasználók bókokat küldhetnek a hölgyeknek.

A Dove globális kutatása kimutatta, hogy a nők 80%-a irigyel valamit a barátnője külsején, de sajnos csak 4%-uk tartja saját magát is szépnek. Ezen az alacsony értéken szeretne a márka változtatni, hogy a hölgyek végre meglássák valódi szépségüket. A szépségápolási márka segítségével a felhasználók az önbizalomhiányt kihasználó hirdetéseket bókokra és ösztönző, pozitív üzenetekre cserélhetik.  Az új alkalmazással bárki hozzájárulhat a Facebookon található negatív hirdetések számának csökkentéséhez.

“A Dove mindig hallgatott vásárlóira, és a Nemzetközi Nőnap tökéletes alkalom, hogy a „Hirdetés átALAKító” alkalmazás segítségével arra inspiráljuk a hölgyeket, hogy meglássák magukban az igazi szépséget, sőt motiválják a többieket is. Vegyük fel együtt a harcot a frusztráló hirdetések ellen, küldjünk egymásnak pozitív üzeneteket!” – mondta Hajdics Katalin, a Dove Brand Managere.

Az applikáció nemcsak a Dove követői, hanem mindenki számára elérhető a facebook oldalukon. Az alkalmazás használata igazán egyszerű: hétféle hirdetés közül lehet választani, majd be kell állítani, milyen érdeklődésű (Szerelem, Karrier, Utazás, Szépség, Fittség) nőknek szeretnénk bókot megjeleníteni. Az így elküldésre kerülő pozitív üzenetek, bókok több százezer nőnek szerezhetnek boldog pillanatokat, ezzel is növelve önbecsülésüket.

Az alkalmazás segítségével az alábbi pozitív üzenetek közül választhatunk:

Szia Gyönyörűm!

A tökéletes hátsó pontosan az, amin épp ülsz

Szeresd a tested úgy, ahogy van!

A nő és a jó bor a korral nemesedik

Amikor önmagad vagy, akkor vagy a legszebb

Minél több szülinap, annál több szépség

Minden valódi nő gyönyörű

Az applikáció tavalyi tesztelése óriási sikerrel zajlott Ausztráliában, Nagy-Britanniában és Brazíliában, ahol a Dove segítségével összesen 33 millió nő részesült váratlan bókokban. A szépségápolási márka reméli, hogy az alkalmazást Magyarországon is sokan használják majd, és ezzel hazánkban is elterjednek a pozitív hirdetések, így a magyar nők egy kicsit magabiztosabbnak érezhetik magukat.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése