TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Adhat Vonal: 5000 x 250 Ft támogatás

5996
Három hónap alatt közel 1,5 millió forintot adományoztak az Invitel előfizetői az Adhat Vonalon keresztül.

A korábbi telefonos adományozást teszi átláthatóbbá és szervezettebbé az elmúlt év őszén indult Adhat Vonal, mellyel egy olyan gyors és kényelmes, mindenki számára könnyen elérhető adományozási rendszer jött létre, amely elősegíti a hazai adományozási kultúra és a civil társadalom fejlődését. A kezdeményezéshez az Invitel tavaly december elején csatlakozott és mindössze három hónap alatt, több mint 5000 telefonhívással közel másfél millió forint gyűlt össze az Invitel ügyfeleinek adományaiból. Az Invitel az ország számos területén helyi szolgáltatónak számít. Éppen ezért fontos számára a szolgáltatási területén induló kezdeményezések, illetve karitatív munka támogatása, amelynek egyik legszervezettebb módja az Adhat Vonal.

„Fontos volt számunkra, hogy minél hamarabb mi is bekapcsolódjunk a kezdeményezésbe, esélyt adva ügyfeleinknek és a civil szervezeteknek, hogy egymásra találjanak. Az Adhat Vonalnak köszönhetően helyi szinten, átláthatóan és gyorsan tudnak ügyfeleink pozitív társadalmi változást elérni. Nagy eredménynek tartom, hogy mindössze három hónap alatt közel 1,5 millió forint gyűlt össze és ezúton is szeretném megköszönni ügyfeleinknek a rajtunk keresztül küldött adományokat” – mondta Liptay Gabriella, az Invitel kommunikációs igazgatója.

A civil szervezetek közül elsősorban azok lehetnek sikeresek az Adhat Vonallal, akik hatékonyan tudják aktivizálni lehetséges támogatóikat. Az Invitel éppen ezért a jövőben szeretne még több teret és lehetőséget adni – kiemelten is – a saját szolgáltatási területén működő szervezeteknek a bemutatkozásra, hogy a cég ügyfelei minél szélesebb körben megismerjék a helyi szintű kezdeményezéseket és a támogatható karitatív programokat.

Így működik az Adhat Vonal

Az Adhat Vonal gyors és kényelmes, mindenki számára elérhető adományozási rendszer, amely nagymértékben hozzájárul a hazai adományozási kultúra és a civil társadalom fejlődéséhez. A négy nagy országos szolgáltató (Invitel, Magyar Telekom, Telenor Magyarország, Vodafone Magyarország) illetve a Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány együttműködésének köszönhetően a programhoz csatlakozott adománygyűjtő szervezetek mindegyike – jelenleg 62 civil szervezet – ugyanolyan feltételekkel tud adományokat gyűjteni. Az adományozóknak nem kell mást tenniük, mint felhívni a 13600-as telefonszámot, majd a kiválasztott szervezet kódjának megadásával 250 Ft juttatható el a nonprofit szervezeteknek. A www.adhatvonal.hu honlapon megtalálható a programban részvevő szervezetek bemutatkozója és az érdeklődők az adománygyűjtés céljáról is olvashatnak.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése