TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Magyarország piacvezető receptoldala több mint 30.000 ellenőrzött képes, minőségi receptjével 2013 februárjában a legnagyobb internetes recepttár lett.

A NoSalty.hu így már nemcsak a legnépszerűbb gasztro- és receptoldal, hanem a legnagyobb webes receptadatbázis is a hazai piacon. A mérföldkő megünneplésére 2013. március 1-jétől az Ed.Haas Hungaria és a NoSalty.hu közös receptversenyt indít.

A 2012 márciusa óta piacvezető receptoldal közösségi recepttárába a szakácsként regisztrált felhasználók receptjei kizárólag egy ellenőrzést követően jelenhetnek meg az oldalon. Ennek a folyamatnak az eredményeként kevesebb mint 5 év leforgása alatt egy egyedülálló, a NoSalty.hu-ra jellemző magas minőségű 30.000 fényképes receptből álló recepttár jött létre. Az oldal felhasználói a közeljövőben ismét megmutathatják fantasztikus cukrász tudományukat: a NoSalty.hu az Ed.Haas Hungariaval közösen 2013. március 1-jétől receptversenyt hirdet, és várják azokat a fényképes süteményrecepteket, amiben hozzávalóként szerepel a tejszín és a karamell. A játékban résztvevők több értékes ajándékot is nyerhetnek.

A NoSalty.hu mára a legnépszerűbb és a leglátogatottabb közösségi gasztro- és receptoldallá vált, 2012. novemberében a 18. legnézettebb magyar weboldal (forrás:audience.gemius.hu). Az OPA Gemius adata alapján 2012 decemberében közel 1 millió 300 ezer egyedi látogatójával és több mint 30 millió oldalletöltésével a harmadik legnézettebb női oldal volt. Miután az oldal 2013 januárjában átesett egy nagyobb átalakításon, címoldalán már nem csak receptek, hanem a gasztronómiához tágabb értelemben köthető cikkek, hírek, ajánlók is megtalálhatóak. A magazin tartalomnak köszönhetően a NoSalty.hu kilépett a receptoldalak világából és szélesebb szórakozási lehetőséget nyújt – főként – női olvasóinak.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése