TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Magyarország piacvezető receptoldala több mint 30.000 ellenőrzött képes, minőségi receptjével 2013 februárjában a legnagyobb internetes recepttár lett.

A NoSalty.hu így már nemcsak a legnépszerűbb gasztro- és receptoldal, hanem a legnagyobb webes receptadatbázis is a hazai piacon. A mérföldkő megünneplésére 2013. március 1-jétől az Ed.Haas Hungaria és a NoSalty.hu közös receptversenyt indít.

A 2012 márciusa óta piacvezető receptoldal közösségi recepttárába a szakácsként regisztrált felhasználók receptjei kizárólag egy ellenőrzést követően jelenhetnek meg az oldalon. Ennek a folyamatnak az eredményeként kevesebb mint 5 év leforgása alatt egy egyedülálló, a NoSalty.hu-ra jellemző magas minőségű 30.000 fényképes receptből álló recepttár jött létre. Az oldal felhasználói a közeljövőben ismét megmutathatják fantasztikus cukrász tudományukat: a NoSalty.hu az Ed.Haas Hungariaval közösen 2013. március 1-jétől receptversenyt hirdet, és várják azokat a fényképes süteményrecepteket, amiben hozzávalóként szerepel a tejszín és a karamell. A játékban résztvevők több értékes ajándékot is nyerhetnek.

A NoSalty.hu mára a legnépszerűbb és a leglátogatottabb közösségi gasztro- és receptoldallá vált, 2012. novemberében a 18. legnézettebb magyar weboldal (forrás:audience.gemius.hu). Az OPA Gemius adata alapján 2012 decemberében közel 1 millió 300 ezer egyedi látogatójával és több mint 30 millió oldalletöltésével a harmadik legnézettebb női oldal volt. Miután az oldal 2013 januárjában átesett egy nagyobb átalakításon, címoldalán már nem csak receptek, hanem a gasztronómiához tágabb értelemben köthető cikkek, hírek, ajánlók is megtalálhatóak. A magazin tartalomnak köszönhetően a NoSalty.hu kilépett a receptoldalak világából és szélesebb szórakozási lehetőséget nyújt – főként – női olvasóinak.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése