TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Cégek és Ügynökségek

5913
Az elmúlt hetek sem teletek eseménytelenül a hazai ügynökségek körül- NeoNoir, Just Creative, LEWIS PR a középpontban.

Dove - NeoNoir

Zártkörű meghívásos pályázaton választott pr-ügynökséget az Unilever a Dove kommunikációs feladatainak ellátására. A kétfordulós tenderen a NeoNoir nyerte el a márka teljeskörű pr-munkáját és közösségimédiás kommunikációját, az együttműködés február 1-én indult. Az egy éves szerződés értelmében az ügynökség feladata a Dove Facebook-oldalának menedzselése és a márka idei kampányának kommunikációja.

GEFCO Magyarország - Just Creative

GEFCO Magyarország kommunikációjáért mostantól a Just Creative felel. A GEFCO Csoport közel ötven éves tapasztalattal rendelkezik a szállítmányozás és logisztika világában. Magyarországon 2006-ban kezdte meg a működését budapesti központtal és biatorbágyi raktárbázissal.

Humanic - LEWIS PR

Ügynökséget választott a HUMANIC, a több mint 140 éves hagyománnyal bíró, nemzetközi cipőkereskedő cég. Ezentúl a LEWIS PR látja el az osztrák gyökerekkel rendelkező vállalat magyarországi PR feladatait.

Az együttműködés 2013 január elsején lépett életbe. Az ügynökség PR kommunikációs feladatai közé tartozik a stratégiai tanácsadás, a márka kommunikációs feladatainak elvégzése, valamint a sajtókapcsolatok ápolása.

A LEWIS PR célja, hogy megerősítse és tovább építse a Humanic márkaismertségét, és közelebb hozza a brandet a fogyasztókhoz és a helyi médiához.

„Ha a Humanic-ról van szó, mindenki tudja, hogy miről beszélünk: egy erős és magas színvonalú európai márkáról, egyedülálló termékportfolióval. Csapatunk már az első pillanatban azonosult ügyfelünk ’We love shoes’ insight-jával és nagyon izgatottak vagyunk, hogy együtt dolgozhatunk és erősíthetjük a Humanic jelenlétét a magyar médiában” – mondta Hauer Berta, a LEWIS PR magyarországi irodájának vezetője.

A Humanic világklasszis cipőboltjai vezető nemzetközi márkákat sorakoztatnak fel, ezzel pedig a cipőimádók elsőszámú célpontjává és a divat diktálójává vált az évek során.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése