TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Testhosszal vezet a Soproni sportkampánya

5897
Már csak egy hétig, február 12-ig lehet voksolni az elmúlt év legjobb sportkampányára az Év Sportolója szavazáson.

Már csak egy hétig, február 12-ig lehet voksolni az elmúlt év legjobb sportkampányára a Ringier vezető lapjai, a Nemzeti Sport és a Blikk, valamint a Felix Promotion által szervezett Év Sportolója szavazáson. Hogy végül melyik reklámaktivitás lesz a befutó, az csak a megmérettetés lezárása után derül ki, hiszen most már az első három helyezetett eredménye mellett fantomképek takarják a jelölteket. Egy biztos, az utolsó „nyílt napon” még a Soproni – Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra! kampánya testhosszal vezetett a többiek előtt.

Február 5-től még izgalmasabbá válik a szavazás a www.evsportoloja.hu oldalon. A finisben ugyanis már csak az első három helyezett eredményei jelennek meg, azt azonban, hogy melyik jelölthöz tartoznak, nem lehet tudni. A Ringier vezető lapjai, a Nemzeti Sport és a Blikk, valamint a Felix Promotion által szervezett, 7 hétig tartó Év Sportolója 2012 megmérettetésen a 10 kategória között az Év Sportkampányára is voksolhat a közönség.

Az utolsó még nyilvános állás szerint a Soproni – Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra! kampánya jócskán vezetett a kategóriában, a szavazatok több mint felével ( 51 %) bérelte ki magának az első helyet. Ha most lenne a megmérettetés vége, akkor dobogó második fokán az E.ON – LOND.ON Olimpia 2012-es kommunikációja állna 10 százalékos eredményével, míg a harmadik helyen a Coca-Cola Testébresztő program Női Futógálája szakítaná át a célszalagot 8 százalékkal.

„Ez jelentős előny a Soproninak, de talán nem lehetetlen fordítani az álláson, értek már meglepetések minket az évek alatt. A tapasztalatok szerint az utolsó hetekben igazi hajrá kezdődik, és még minden megtörténhet. Az is lehet, hogy a negyedik helyezett javít az eredményein végül, és kerül dobogóra” – emelte ki Rácz Felix, a Felix Promotion menedzseriroda vezetője.

Annál is inkább, mert az élmezőnyt követően már csak aprók a különbségek a jelöltek között: a MOL „Le a kalappal” kommunikáció (6%), az MVM Olimpikon Életút Program(6%), a Spar Budapest Maraton szurkolói kampánya (6%), a Samsung – Hope Relay” (5%) vagy éppen a Média Unió - 3X1 és jobban megy (4%) tcr-e is felboríthatja még az eddig kialakult erőviszonyokat.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése