TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Testhosszal vezet a Soproni sportkampánya

5897
Már csak egy hétig, február 12-ig lehet voksolni az elmúlt év legjobb sportkampányára az Év Sportolója szavazáson.

Már csak egy hétig, február 12-ig lehet voksolni az elmúlt év legjobb sportkampányára a Ringier vezető lapjai, a Nemzeti Sport és a Blikk, valamint a Felix Promotion által szervezett Év Sportolója szavazáson. Hogy végül melyik reklámaktivitás lesz a befutó, az csak a megmérettetés lezárása után derül ki, hiszen most már az első három helyezetett eredménye mellett fantomképek takarják a jelölteket. Egy biztos, az utolsó „nyílt napon” még a Soproni – Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra! kampánya testhosszal vezetett a többiek előtt.

Február 5-től még izgalmasabbá válik a szavazás a www.evsportoloja.hu oldalon. A finisben ugyanis már csak az első három helyezett eredményei jelennek meg, azt azonban, hogy melyik jelölthöz tartoznak, nem lehet tudni. A Ringier vezető lapjai, a Nemzeti Sport és a Blikk, valamint a Felix Promotion által szervezett, 7 hétig tartó Év Sportolója 2012 megmérettetésen a 10 kategória között az Év Sportkampányára is voksolhat a közönség.

Az utolsó még nyilvános állás szerint a Soproni – Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra! kampánya jócskán vezetett a kategóriában, a szavazatok több mint felével ( 51 %) bérelte ki magának az első helyet. Ha most lenne a megmérettetés vége, akkor dobogó második fokán az E.ON – LOND.ON Olimpia 2012-es kommunikációja állna 10 százalékos eredményével, míg a harmadik helyen a Coca-Cola Testébresztő program Női Futógálája szakítaná át a célszalagot 8 százalékkal.

„Ez jelentős előny a Soproninak, de talán nem lehetetlen fordítani az álláson, értek már meglepetések minket az évek alatt. A tapasztalatok szerint az utolsó hetekben igazi hajrá kezdődik, és még minden megtörténhet. Az is lehet, hogy a negyedik helyezett javít az eredményein végül, és kerül dobogóra” – emelte ki Rácz Felix, a Felix Promotion menedzseriroda vezetője.

Annál is inkább, mert az élmezőnyt követően már csak aprók a különbségek a jelöltek között: a MOL „Le a kalappal” kommunikáció (6%), az MVM Olimpikon Életút Program(6%), a Spar Budapest Maraton szurkolói kampánya (6%), a Samsung – Hope Relay” (5%) vagy éppen a Média Unió - 3X1 és jobban megy (4%) tcr-e is felboríthatja még az eddig kialakult erőviszonyokat.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése