TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szünetelteti az EXIT Magazin kiadását az Est Media

5868
Az EST MEDIA felfüggeszti a budapesti EXIT Magazin kiadását. A Pesti Est és az Est Lapok ugyanakkor továbbra is várja olvasóit.

Az Est Media Nyrt. felfüggeszti az EXIT Magazin kiadását. Az ingyenes – kizárólag a reklámokból fenntartott – lap a csökkenő belső fogyasztással párhuzamosan beszűkült magyar hirdetési piacon az utóbbi időszakban egyre nehezebb körülmények között működött, ráadásul az év első hónapjaiban a reklámköltés historikusan is lényegesen alacsonyabb, mint az év későbbi részében.  Az EXIT az Est Media magyarországi portfóliójában a második számú programmagazin a Pesti Est után, de azzal ellentétben csupán nyomtatott formában, és csak Budapesten volt elérhető.

A döntésben az is szerepet játszik, hogy így a médiavállalat erőforrásait a nagyobb múltú és presztízsű Pesti Est termékcsaládra, annak további fejlesztésére tudja összpontosítani mindhárom (print, online és mobil) platformon, amelynek első eredményeivel már a közeljövőben találkozhatnak az olvasók és a reklámszakma szereplői. Addig is a Pesti Est és az országos Est Lapok továbbra is a megszokott formátumban, országszerte közel 3000 terjesztési helyen, míg az est.hu és a mobilEST a digitális csatornákon várja olvasóit és felhasználóit.

Az EXIT koncepciót a cégcsoport nem adja fel: a szünetelés időtartama alatt a lap újrapozícionálásra és megújulásra kerül, majd a hazai reklámpiac alakulásától függően akár több platformon is újraindulhat, míg Romániában a tervek szerint az EXIT az idei év során elindul.

Pankotai Csaba, az EST MEDIA Nyrt. vezérigazgatója:

"A piac egyértelmű visszajelzéseket adott számunkra az elmúlt időszakban, hogy jelenleg nem fér el két ilyen közelálló termék a beszűkült magyarországi nyomtatott sajtópiacon. Az Est Media abban a szerencsés helyzetben van, hogy mindkét meghatározó termék tulajdonosa, így az EXIT kiadásának szüneteltetése ellenére továbbra is megőrzi vezető helyét az ingyenes programkalauzok piacán. A Pesti Est-tel már korábban elindultunk a nyomtatott, és digitális termékek kombinációjával, mint jövőbe mutató megoldással, ezen az úton fogunk tovább haladni.”

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése