TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tegyél egy APRÓ szívességet

5844
Itt az ideje összetörni a malacperselyeket, és a kallódó aprópénzt jó célra fordítani!

Idén február végéig váltja be a Magyar Nemzeti Bank a 2007-ben bevont egy- és kétforintos érméket. Ennek apropóján játékos gyűjtést indított a Szívesség Közösség „Apró Szívesség Játék” néven, amelynek keretében február 22-ig várják a pénzérméket. Az apró mellett várják azoknak a közösségi projekteknek, szívügyeknek a nevezését is, amelyek érdemesek arra, hogy az akció ideje alatt összegyűjtött pénzből támogassák megvalósításukat.

A Magyar Nemzeti Bank kimutatása szerint több mint kétmilliárd forint értékben nem kerültek még vissza az egy- és kétforintosok, bevonásuk 2007 szeptemberi bejelentése óta. Itt az ideje összetörni a malacperselyeket, és a kallódó aprópénzt jó célra fordítani! A Szívesség Közösség az összegyűjtött pénz 70 százalékát közösségi értékadásról szóló, lelkesítő projektek támogatására fogja fordítani. A fennmaradó összegből pedig a honlapját szeretné fejleszteni, hogy ott a jövőben még több szívesség valósulhasson meg.

Bárki nevezhet egy-egy közösségi projektet, szívügyet a honlapon keresztül, amelyről azt gondolja, hogy fontos értékeket közvetít, összhangban van a Szívesség Közösség szellemiségével és közösségi érdekeket szolgál. A beérkező ötletekre a közösség Facebook oldalán lehet szavazni, és az akció végén a legtöbb szavazatot kapott projekteket fogják megvalósítani.

„A játékos gyűjtésben a pénznél is fontosabbak a megvalósuló személyes találkozások, a bizalom, az emberi kapcsolat. Arra buzdítunk mindenkit, hogy rögzítsen vállalást, mondja, mire költsük, vagy a játék oldalán található térképen keressen számára szimpatikus ismeretlent, találkozzék vele, és adja a kezébe az összegyűjtött aprót. Célunk, hogy az ország minden szegletében legyen játékos, és vele lehetőség egy-egy aprónak tűnő, de annál jelentősebb szívességre” – mondta el a kezdeményezés kapcsán Joós István, a Szívesség.net alapítója.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése