TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tegyél egy APRÓ szívességet

5844
Itt az ideje összetörni a malacperselyeket, és a kallódó aprópénzt jó célra fordítani!

Idén február végéig váltja be a Magyar Nemzeti Bank a 2007-ben bevont egy- és kétforintos érméket. Ennek apropóján játékos gyűjtést indított a Szívesség Közösség „Apró Szívesség Játék” néven, amelynek keretében február 22-ig várják a pénzérméket. Az apró mellett várják azoknak a közösségi projekteknek, szívügyeknek a nevezését is, amelyek érdemesek arra, hogy az akció ideje alatt összegyűjtött pénzből támogassák megvalósításukat.

A Magyar Nemzeti Bank kimutatása szerint több mint kétmilliárd forint értékben nem kerültek még vissza az egy- és kétforintosok, bevonásuk 2007 szeptemberi bejelentése óta. Itt az ideje összetörni a malacperselyeket, és a kallódó aprópénzt jó célra fordítani! A Szívesség Közösség az összegyűjtött pénz 70 százalékát közösségi értékadásról szóló, lelkesítő projektek támogatására fogja fordítani. A fennmaradó összegből pedig a honlapját szeretné fejleszteni, hogy ott a jövőben még több szívesség valósulhasson meg.

Bárki nevezhet egy-egy közösségi projektet, szívügyet a honlapon keresztül, amelyről azt gondolja, hogy fontos értékeket közvetít, összhangban van a Szívesség Közösség szellemiségével és közösségi érdekeket szolgál. A beérkező ötletekre a közösség Facebook oldalán lehet szavazni, és az akció végén a legtöbb szavazatot kapott projekteket fogják megvalósítani.

„A játékos gyűjtésben a pénznél is fontosabbak a megvalósuló személyes találkozások, a bizalom, az emberi kapcsolat. Arra buzdítunk mindenkit, hogy rögzítsen vállalást, mondja, mire költsük, vagy a játék oldalán található térképen keressen számára szimpatikus ismeretlent, találkozzék vele, és adja a kezébe az összegyűjtött aprót. Célunk, hogy az ország minden szegletében legyen játékos, és vele lehetőség egy-egy aprónak tűnő, de annál jelentősebb szívességre” – mondta el a kezdeményezés kapcsán Joós István, a Szívesség.net alapítója.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése