TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Ernst & Young a pályakezdők kedvence

5800
A cég népszerűsége egyre nő a fiatalok körében- mutat rá a Frissdiplomás Barométer.

A 340 ezer diák megkérdezésén alapuló felmérés szerint az Ernst & Young a legkedveltebb tanácsadó cég a pályakezdők körében Magyarországon. A cég egyben az egyik legvonzóbb magyar munkáltatóként szerepel a top 15-ös listában is. A Frissdiplomás Barométerből az is kiderül, hogy a vállalat népszerűsége tovább nőtt a fiatalok körében, öt helyet lépett előre a listán a korábbi felméréshez képest.

„Rendkívüli megtiszteltetés számunkra, hogy a pályakezdők körében az Ernst & Young a legnépszerűbb tanácsadó cég Magyarországon. Az egyetemről kikerülők jól tudják, hogy cégünknél minden adott arra, hogy a bennük lévő lehetőségek kiaknázásával sikeres karriert építsenek Magyarországon és akár nemzetközi szinten is. A siker egyik záloga, hogy kiemelten figyelünk munkatársaink folyamatos továbbképzésére, ez a lehetőség mindenki számára adott már az első naptól kezdve” – mondta Debreczeni Dóra. Az Ernst & Young HR-igazgatója hozzátette: a cég már az egyetemi évek alatt igyekszik bemutatni ezeket a lehetőségeket és megtalálni a jövő legsikeresebb tanácsadóit. A kiemelt programok között szerepel az egyetemisták körében évek óta népszerű adó és audit versenyek és szemináriumok.

Két hónap alatt ez a harmadik munkavállalói elismerése az Ernst & Young-nak.

Decemberben Európa legvonzóbb tanácsadó cégének választották a gazdasági és pénzügyi végzettségű munkavállalók. A Universum Global 85 ezer álláskereső megkérdezésén alapuló felmérése szerint a cég egyúttal Európa harmadik legvonzóbb vállalata.

Novemberben szintén az Ernst & Young-ot választották a legkedveltebb tanácsadó cégnek a Világ Legjobb Multinacionális Munkahelyeinek felmérésében. A Great Place to Work® Institute Top 25-ös listáját több mint 2,5 millió aktív munkavállaló megkérdezésével állították össze. 

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése