TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Damjanovich Nebojsa a Grey/G2-nél

5792
Az ismert onlinemarketing szakember, Damjanovich Nebojsa, Digitális marketing stratéga pozícióval erősíti a Grey/G2 digitális részlegét.

Tóth Gábor az ügynökség ügyvezetője elmondta, hogy a mindezidáig legtöbb EFFIE-díjat elnyerő Grey/G2 szeretne még nagyobb hangsúlyt fektetni a digitális projektekre és a szegmens meghatározó szereplőjévé válni. Ezért az új szakember feladata a már hagyományosnak tekinthető eszközökön túl új, integrált megoldások bevezetése a magyar piacra, melyek magasabb megtérüléseket hoznak majd az ügyfeleknek.

Hevesi László, a Grey/G2 2012-ben kinevezett kreatív vezetője hozzátette: „A márkák életében mára rendkívül hangsúlyos és szofisztikált szerepet kaptak a digitális megoldások, a közösségi média illetve az egyre erősödő mobil platformok. A kreativitás és a megtérülési marketing stratégiák mindig is integráltan működtek, ezért a kreatív stratégiával és ötletekkel szorosan együttműködő digitális marketing stratégia kulcsfontosságú a hatékonyabb márkák számára.”

Damjanovich Nebojsa a hazai online marketing meghatározó szereplője. 14 éve szakterülete a nagyvállalati online marketing kommunikáció. 2012 végéig egy éven át volt az Allegroup.hu marketing vezetője, ezt megelőzően saját tanácsadó cégét vezette. Korábban médiaügynökségnél és sales projekteken dolgozott a kiadói iparágban. Több hazai nagyvállalattal és multinacionális céggel dolgozott már együtt tanácsadóként illetve trénerként.

Szakmai munkássága is jelentős: Nebojsa EFFIE zsűri tag, nevéhez fűződik az első felsőfokú online marketing képzés megalapítása Magyarországon (például Online marketing szakirányú továbbképzés, Keresőmarketing specialista képzés, CRM manager szakirányú továbbképzés az Edutus Főiskolán). Főiskolai oktatóként máig részt vállal a szakemberek képzésben, emellett szakmai konferenciák és tréningek rendszeres előadója, két szakkönyv és számtalan cikk szerzője, több szakmai könyv lektora.

A Vateránál jól éreztem magam, amit az eredmények is bizonyítanak.”- Nyilatkozott Damjanovich Nebojsa. „Azért váltottam mégis, mert a Grey/G2 ügynökségnél láttam azt a marketingkommunikációs irányt és újszerű gondolkodást, amivel teljes egészében azonosulni tudok. Nevezetesen azt, hogy a digitális stratégia erősen részt vesz az integrált kommunikációban, amit ritkán lehet tapasztalni reklámügynökségeknél. Ez új kihívás számomra, ahol a 14 éves tapasztalatomat tovább tudom kamatoztatni”

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése