TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

RTL II a UPC-nél is

5778
Az RTL II mától elérhető a UPC több százezer kábel-előfizetője számára. Hamarosan jön az RTL HD-változata is.

Mától a UPC több százezer kábeltelevíziós előfizetője számára is elérhetővé vált az RTL II adása. A UPC és az RTL csoport között létrejött sikeres megállapodásnak köszönhetően a UPC összes digitális kábeltévés előfizetője már mostantól megtalálhatja az új műsort az 56-os programhelyen. A hagyományos analóg kábelszolgáltatás előfizetői pedig többségében szilveszter éjféltől, illetve néhány településen egy héten belül, a Reflektor TV csatorna helyén láthatják az RTL II adását.

Az RTL II egy általános szórakoztató kábelcsatorna, amely bővelkedik Magyarországon még be nem mutatott sorozatokban, de ami igazán megkülönbözteti az RTL II-t versenytársaitól, az a számos saját gyártású műsor. Ma este Friderikusz Sándor várja a nézőket a Legyen Ön is Milliomosban,  január elsején jön Brad Pitt a Trójában, majd a Heti Hetes és az Alkonyat-Újhold. Szerdán pedig Máté Krisztával indulhatunk Forró nyomon. 2013-ban is érdemes lesz az RTL II-re kapcsolni, ugyanis több új, naponta és hetente jelentkező saját gyártású műsor indul majd a csatornán, valamint új évaddal jelentkezik az eddig minden alkalommal több millió nézőt vonzó Szombat Esti Láz is.

A UPC kábeltévés előfizetői az RTL várhatóan 2013 első félévében elinduló nagy felbontású, HD-képminőségű változatát is rögtön az indulás napjától elérhetik majd. A UPC a nemzetközi tapasztalatok alapján arra számít, hogy ez a fejlemény jövőre fordulatot hozhat a hazai HD-televíziózásban. A HD adások széles körű elterjedését ugyanis eddig a nagyobb csatornakínálat hiánya, különösen a legnépszerűbb országos kereskedelmi televíziók távolmaradása hátráltatta. Az RTL HD adásának elindulásával azonban teljessé válik a nagy felbontású kínálat, amely lényegesen szebb, a részleteket is jobban megmutató, élethűbb és élvezetesebb képet nyújt. A UPC digitális kábeltelevíziós szolgáltatásában jelenleg már 20 HD-csatorna érhető el.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése