TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Csúcson a Class FM!

5775
Elérésben már-már a piacvezető kereskedelmi televízióval versenyez az ország leghallgatottabb rádiója.

Az aktuális kutatási adatok szerint a Class FM novemberben is kiemelkedő hallgatottsági adatokkal büszkélkedhet. A 2 millió feletti átlag napi elérés mérföldkőnek számít.

„A példátlan kétmilliós elérés a ClassFM és a magyar rádiózás történetében is egyedülálló. Eddig csak a legnépszerűbb televíziós formátumoknak sikerült ennyi embert elérniük. Mindez azt bizonyítja, hogy a rádiózás népszerűsége megkérdőjelezhetetlen. Beértett az a koncepció, melyet a rádió programjáért felelős szakmai társammal, Csiszár Jenővel és valamennyi kollégámmal együtt küldetésünknek tekintünk minden nap. Kompromisszumok nélkül hiszünk abban, hogy csak akkor lehetünk sikeresek, ha hallgatóinkat és partnereinket maximálisan kiszolgáljuk minden pillanatban.” – fogalmazott a novemberi adatokkal kapcsolatban Tiszttartó Titusz, a Class FM programigazgatója.

Novemberben újabb rádiózási rekord született: a 15 év feletti magyar lakosság 74%-a, vagyis több mint 6 millió 300 ezer fő hallgatott rádiót egy átlagos napon. Eszerint a Class FM egy átlagos novemberi nap teljes magyar rádiós piaci hallgatótáborának csaknem a harmadát tudhatja magáénak.

Ugyanezek az arányok tükröződnek a kereskedelmileg legfontosabb 15-49-es korosztályt tekintve is: közel másfél milliós átlag napi hallgatótáborával a Class FM majdnem háromszor akkora elérést biztosít a hirdetőknek, mint a lista második helyezettje. Ami pedig a 6 és 10 óra közötti sávot illeti, a Morning Show fölénye továbbra is kimagasló: országosan és Budapesten is, minden korosztályt tekintve ez a legnépszerűbb reggeli műsor. A Class FM-et tehát eddig soha nem látott magasságokba repítette fiatalos lendülete.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése