TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új ügyvezető igazgató az AVON-nál

5727
Radeczky Zoltán az AVON Magyarország és BCS (Bosznia-Hercegovina, Horvátország, Szlovénia) Régió ügyvezető igazgatója

A korábban kilenc országot tömörítő AVON Duna-csoport a Balkánt (Bulgária, Albánia, Macedónia, Szerbia és Montenegró) és a Magyarországot, Bosznia-Hercegovinát, Horvátországot és Szlovéniát tömörítő alrégiókkal működik tovább. Utóbbi régiót Radeczky Zoltán ügyvezető igazgatóként irányítja majd. Radeczky kinevezését megelőzően a Duna-csoport értékesítési igazgatói pozícióját töltötte be.

Annak érdekében, hogy biztosítsa a gyors és lehető legmagasabb szintű fogékonyságot a vásárlók és a tanácsadók igényei iránt, az AVON Duna-csoport elkötelezett az egyszerűsítés mellett, így két kisebb, mozgékonyabb és rugalmasabb alrégióra válik szét. Ezek egyike Radeczky Zoltán ügyvezető igazgató vezetésével Magyarországot, Bosznia-Hercegovinát, Horvátországot és Szlovéniát foglalja magában; a Balkán régióért pedig, amely Bulgária, Szerbia, Macedónia, Albánia és Montenegró térségét fedi le, Elizabeth Korobchenko ügyvezető igazgató felel majd.

Radeczky 2007-ben csatlakozott az AVON Magyarországhoz, s magával hozta tíz év pénzügyi vezetői tapasztalatát. Éles üzleti látásmódja új perspektívát nyitott a tanácsadói hálózat megreformálásban. Vezetése alatt Magyarország eredményei öt év hanyatlás után emelkedésnek indultak: az addigi tanácsadói szám közel 10%-kal növekedett, mely jelentős növekedést hozott az értékesítésben is. 2010-ben az AVON értékesítése meghaladta a teljes kozmetikai piac növekedését, ezzel megerősítve piaci részesedését és piacvezető pozícióját olyan kategóriákban, mint például a dekorkozmetikumok vagy illatszerek. Radeczky vezetése alatt az Avon Magyarország értékesítési eredményei tovább növekedtek, kiemelkedő helyet szerezve a közép- és kelet európai régió többi, hasonló méretű országai között.

A sikeres magyarországi változások után, 2011-ben a Duna-csoport vezetősége Radeczkyt nevezte ki a kilenc országot tömörítő Duna-csoport élére, ahol a kilenc országért felelős értékesítési igazgatóként sikerült a korábban rosszabbul teljesítő piacokat elindítania a növekedés útján. „Célom a régió hatékonyságának és értékesítési eredményének javítása, növelése – mondja Radeczky. – Hiszek abban, hogy a kevesebb országot magába foglaló és nagyobb lokális szabadságot élvező régiók nemcsak továbbra is megőrzik piacvezető szerepüket bizonyos termékkategóriák esetén, de eredményesebben is fognak működni.”

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése