TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új vezérigazgató az Unilever élén

5653
Gyenes András a magyar mellett a szlovén, a horvát, valamint a bosznia-hercegovinai vállalatok irányításáért is felel majd.

Gyenes András az elmúlt 20 évben számos döntéshozói pozíciót töltött be az Unilever csoporton belül, Magyarország mellett Csehországban, Horvátországban és Hollandiában is dolgozott. Az új vezérigazgató az általános menedzsment ismeretek mellett pénzügyi, értékesítési és marketing tapasztalatokkal is rendelkezik. Vezérigazgatóként négy ország (Magyarország, Szlovénia, Horvátország, Bosznia-Hercegovina) üzleti tervezéséért, pénzügyi eredményéért és a teljesítmény-mutatók alakulásáért felel majd.

Ügyvezető igazgatóként elsősorban a magyarországi, vezérigazgatóként viszont a magyar, a szlovén, a horvát és a bosznia-hercegovinai vállalatok eredményeiért is én felelek majd. Természetesen óriási megtiszteltetés számomra a kinevezés, ugyanakkor komoly kihívás is a jelenlegi gazdasági környezetben. Az elmúlt hónapok eredményeit tekintve a magyarországi vállalat teljesített a legjobban a közép-kelet-európai régióban, és erre büszke is vagyok. Reményeim szerint ugyanezt az eredményességet Szlovénia, Horvátország és Bosznia-Hercegovina tekintetében is elmondhatom majd a közeljövőben.” – mondta Gyenes András, az Unilever Magyarország és Adria régiójának vezérigazgatója.

A kezdetektől jó helyen

Gyenes András 1993-ban frissdiplomásként csatlakozott az Unilever magyarországi vállalatához egy gyakornoki program keretében pénzügyi területen, később a hollandiai központban szenior auditorként dolgozott. András 1998 óta lát el különböző vezető pozíciót a vállalatcsoporton belül, az elmúlt 10 év alatt ügyvezető igazgatói és marketing igazgatói posztot is betöltött.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése