TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ezentúl játszva hirdethetünk a Facebook-on

5628
A Supersonic Ads a közösségi oldal játékain belül kínál innovatív megoldásokat a hirdetőknek a hőn áhított fogyasztók megszerzésére.

Kutatások bizonyítják, hogy a FB 800 millió felhasználója közül 55 millióan játszanak valamilyen Facebook játékon, ezzel napi 7,7 millió órát töltenek a monitor előtt. A felhasználók 24%-a pedig szívesen fizet azért, hogy a játékban előnyökhöz, pontokhoz jusson. Ugyanezért akár napi 3 percet is hajlandóak áldozni, hogy a hirdetők márkaüzeneteit befogadják. Ezek a tények arra késztették a Facebook csapatát, hogy valamilyen innovatív módon játék közben is behálózhassák a fogyasztókat.

A Supersonic Ads azoknak a felületeknek az összefoglaló neve, melyek egyedülállóan új megvilágításba helyezik a hirdetést a Facebook világában. A játékokon belüli hirdetés olyan lehetőséget ad a reklámozók kezébe, ahol teljesen újszerűen, nagy szabadságot és kreativitást megengedő módon érhetik el a fogyasztókat, tetézve mindezt azzal, hogy a felhasználót érdekeltté teszik a reklám befogadásában. Több lehetősége is van a márkáknak, hogy üzeneteiket elhelyezzék a játékokon belül: kirakhatnak videókat, brandelhetik a játékok különböző elemeit, de akár bizonyos eredmények elérését is köthetik vásárláshoz, vagy alkalmazások letöltéséhez. Ezek a lehetőségek a mobil alkalmazásokban ugyanígy elérhetőek.

A világon már nagy sikerrel alkalmazott megoldásokat az Insomnia reklámügynökség hozta el Magyarországra, az értékesítésben pedig a Geo Sales & Promo lesz a partnere.

„Azt gondolom, a Supersonic Ads megjelenésével új időszámítás kezdődik a digitális kommunikációban, amely végre leszámol az unalmas online kampányokkal. Ez a felületrendszer olyan szabad mozgásteret biztosít a márkáknak, hogy a hirdetéseknek valóban csak a fantázia szab határt.” – mondta el Erdős Gergely, az Insomnia reklámügynökség ügyvezetője.

„2009 óta vagyunk a Facebook kiemelt stratégiai partnere. Az évek során online divízió vezetőnk, Kismartoni Zsolt irányításával több mint 800 lokális és regionális kampányt vezényeltük le, ahol az átkattintások száma megközelítette a 3 milliót. Örömmel veszünk részt a Supersonic Ads bevezetésében, hiszen ez egy újabb olyan eszköz, hogy amivel még sikeresebbé tehetjük ügyfeleink kommunikációját.” – tette hozzá Földes Ádám a Geomédia csoport vezérigazgatóhelyettese.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése