TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Analysys Mason éves jelentése szerint az Ericssoné az első hely a valós idejű díjszámítás és mediácós rendszerek piacán.

Globális piaci vezetőként azonosította az Ericssont az Analysys Mason  iparági elemző, a bevételkezelési rendszereket (Revenue Management Systems) vizsgáló éves jelentésében, a valós idejű díjszámítás, az előre fizetett számlázási megoldások és mediációs rendszerek területén. Ezzel elismerte a vállalat teljesítményét, melyet a 6,46 milliárd dollár értékű, bővülő bevételkezelési piacon nyújtott.

Per Borgklint, az Ericsson Támogatási Megoldások üzletágának vezetője szerint: „A mobil szolgáltatóknak végpont-végpont megközelítésre van szükségük a díjszabási és mediációs szolgáltatásokhoz és üzletpolitikájuk megvalósításához, A számlázásnak biztosítania kell azt a rugalmasságot, nyitottságot és üzleti agilitást, amely lehetővé teszi a gyors szolgáltatásfejlesztést a bevétel növelése érdekében, támogatva a költségek csökkentését a vállalat IT-környezetének konszolidálása révén. Ez a jelentés tükrözi közel ezer számlázási és bevételkezelési megoldásunk sikerét, melyek világszerte több mint 1,5 milliárd előfizetőt támogatnak.”

A teljes bevételkezelés kategóriáját tekintve az Ericsson a globális piaci részesedésben a negyedik helyről a harmadik helyre ugrott – a közelmúltban felvásárolt Telcordia megoldásainak és szolgáltatásainak figyelembevétele nélkül. A vállalat második a globális piaci részesedés tekintetében a konvergens számlázás terén, ahol az Analysys Mason „erősödést regisztrált a konvergens rendszerek értékesítésében”.

Az Ericsson számlázási és bevételkezelési termékei segítik a mobil szolgáltatókat, hogy helyt álljanak az egyre erősebb versenyben, kielégítsék a szolgáltatások iránti gyorsan növekvő fogyasztói keresletet, azáltal, hogy a teljes tevékenységi körben előmozdítják a hatékonyságot. A vállalat termékei lehetővé teszik a szolgáltatók számára, hogy a díjszabást és számlázást bármilyen típusú hálózati szolgáltatási technológia, fizetési módszer, ügyfél és üzletipartner-típus esetében egyetlen rendszer keretein belül alkalmazzák. Ez a képesség az üzleti folyamatok nagyobb hatékonyságát eredményezi, és lehetővé teszi a szolgáltatók  számára IT és hardver-kiadásaik csökkentését, a kapcsolódó karbantartási költségekkel együtt.

Az Analysys Mason a piacvezetői pozíció megszerzésének okai között külön említi az Ericsson meglévő ügyfélkörét, globális értékesítési csapatát, mely közvetlen értékesítési támogatást nyújt, a menedzselt szolgáltatásokat, valamint a Telcordia felvásárlását.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése