TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Analysys Mason éves jelentése szerint az Ericssoné az első hely a valós idejű díjszámítás és mediácós rendszerek piacán.

Globális piaci vezetőként azonosította az Ericssont az Analysys Mason  iparági elemző, a bevételkezelési rendszereket (Revenue Management Systems) vizsgáló éves jelentésében, a valós idejű díjszámítás, az előre fizetett számlázási megoldások és mediációs rendszerek területén. Ezzel elismerte a vállalat teljesítményét, melyet a 6,46 milliárd dollár értékű, bővülő bevételkezelési piacon nyújtott.

Per Borgklint, az Ericsson Támogatási Megoldások üzletágának vezetője szerint: „A mobil szolgáltatóknak végpont-végpont megközelítésre van szükségük a díjszabási és mediációs szolgáltatásokhoz és üzletpolitikájuk megvalósításához, A számlázásnak biztosítania kell azt a rugalmasságot, nyitottságot és üzleti agilitást, amely lehetővé teszi a gyors szolgáltatásfejlesztést a bevétel növelése érdekében, támogatva a költségek csökkentését a vállalat IT-környezetének konszolidálása révén. Ez a jelentés tükrözi közel ezer számlázási és bevételkezelési megoldásunk sikerét, melyek világszerte több mint 1,5 milliárd előfizetőt támogatnak.”

A teljes bevételkezelés kategóriáját tekintve az Ericsson a globális piaci részesedésben a negyedik helyről a harmadik helyre ugrott – a közelmúltban felvásárolt Telcordia megoldásainak és szolgáltatásainak figyelembevétele nélkül. A vállalat második a globális piaci részesedés tekintetében a konvergens számlázás terén, ahol az Analysys Mason „erősödést regisztrált a konvergens rendszerek értékesítésében”.

Az Ericsson számlázási és bevételkezelési termékei segítik a mobil szolgáltatókat, hogy helyt álljanak az egyre erősebb versenyben, kielégítsék a szolgáltatások iránti gyorsan növekvő fogyasztói keresletet, azáltal, hogy a teljes tevékenységi körben előmozdítják a hatékonyságot. A vállalat termékei lehetővé teszik a szolgáltatók számára, hogy a díjszabást és számlázást bármilyen típusú hálózati szolgáltatási technológia, fizetési módszer, ügyfél és üzletipartner-típus esetében egyetlen rendszer keretein belül alkalmazzák. Ez a képesség az üzleti folyamatok nagyobb hatékonyságát eredményezi, és lehetővé teszi a szolgáltatók  számára IT és hardver-kiadásaik csökkentését, a kapcsolódó karbantartási költségekkel együtt.

Az Analysys Mason a piacvezetői pozíció megszerzésének okai között külön említi az Ericsson meglévő ügyfélkörét, globális értékesítési csapatát, mely közvetlen értékesítési támogatást nyújt, a menedzselt szolgáltatásokat, valamint a Telcordia felvásárlását.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése