TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egyedi kampánnyal rajtolt a Maximus

5516
A Brown-Forman legújabb brand-je, a Maximus vodka kreatív és látványos kampánnyal mutatkozott be elsődleges célcsoportja, az egyetemisták körében.

A márka küldetésének tartja a klasszikus férfi minta erősítését, a férfias attitűd visszaszerzését. Az erő hangsúlyozásaként egyetemistákat hívott egy üvöltő versenyre, a Duna két partjára.

A Maximus a mainstream vodkák piacán készül teret hódítani, bevezető kampányeseménye pedig hétköznapinak semmiképp sem mondható. „Szomjazd a dicsőséget!”; „Merj férfi lenni!” – ezen szlogenek mentén versenyeztette meg a hosszú évek óta rivalizáló két budapesti egyetem, a BME és a Corvinus hallgatóit. A hagyományos kötélhúzó verseny után a minap hangerejét mérte össze több száz egyetemista, a Duna két rakpartjára gyülekezve, egymással szemben. A rendezvény szervezői többek között egy vírusvideó segítségével, valamint a legnépszerűbb közösségi portálon toborozták a bevállalós egyetemistákat, a „Vizsgázz jelesre férfiasságból!” nevet viselő eseményre.

Két, a célcsoport körében nagyon népszerű zenekar, azaz a budai oldalon a Compact Disco, a pestin pedig a Subscribe frontemberei doppingolták és hangolták a hirtelen gladiátorokká vált fiatal férfiakat, a hangerőt pedig szakemberek, hiteles decibelmérővel rögzítették. Végül a létszámban is erősebb műszakisok legyőzték a közgázosokat.

Egy igazi férfi azonban ismeri a határait, így a Maximus is felelősséggel fogyasztandó – hívja fel a figyelmet a forgalmazó.

Az eseményt szervezte és az ahhoz kapcsolódó PR feladatokat koordinálta a Brown-Forman állandó PR ügynöksége, a Red Lemon Media.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése