TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egyedi kampánnyal rajtolt a Maximus

5516
A Brown-Forman legújabb brand-je, a Maximus vodka kreatív és látványos kampánnyal mutatkozott be elsődleges célcsoportja, az egyetemisták körében.

A márka küldetésének tartja a klasszikus férfi minta erősítését, a férfias attitűd visszaszerzését. Az erő hangsúlyozásaként egyetemistákat hívott egy üvöltő versenyre, a Duna két partjára.

A Maximus a mainstream vodkák piacán készül teret hódítani, bevezető kampányeseménye pedig hétköznapinak semmiképp sem mondható. „Szomjazd a dicsőséget!”; „Merj férfi lenni!” – ezen szlogenek mentén versenyeztette meg a hosszú évek óta rivalizáló két budapesti egyetem, a BME és a Corvinus hallgatóit. A hagyományos kötélhúzó verseny után a minap hangerejét mérte össze több száz egyetemista, a Duna két rakpartjára gyülekezve, egymással szemben. A rendezvény szervezői többek között egy vírusvideó segítségével, valamint a legnépszerűbb közösségi portálon toborozták a bevállalós egyetemistákat, a „Vizsgázz jelesre férfiasságból!” nevet viselő eseményre.

Két, a célcsoport körében nagyon népszerű zenekar, azaz a budai oldalon a Compact Disco, a pestin pedig a Subscribe frontemberei doppingolták és hangolták a hirtelen gladiátorokká vált fiatal férfiakat, a hangerőt pedig szakemberek, hiteles decibelmérővel rögzítették. Végül a létszámban is erősebb műszakisok legyőzték a közgázosokat.

Egy igazi férfi azonban ismeri a határait, így a Maximus is felelősséggel fogyasztandó – hívja fel a figyelmet a forgalmazó.

Az eseményt szervezte és az ahhoz kapcsolódó PR feladatokat koordinálta a Brown-Forman állandó PR ügynöksége, a Red Lemon Media.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése