TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kamarás Ivánnal, az internetes vásárlás nagykövetével és nyereményekkel tér vissza a tavalyi sikeres debütálás után az Internetes Vásárlás Napja mozgalom november 8-án.

Idén több újdonsággal erősödött a kommunikáció: az egyik Kamarás Iván részvétele, aki az internetes vásárlás nagyköveteként segíti a mozgalom népszerűsítését. Az Amerikában és Magyarországon egyaránt forgató színművész elmondta:

„A Los Angeles és Budapest közötti ingázó életmód az elmúlt évek során rákényszerített, hogy online intézzem, amit csak lehet, így a vásárlásokat is. Mára az egyik leglelkesebb internetes vásárló lettem, és pozitív tapasztalatokkal és örömmel támogatom ezt a területet.”

Szintén új elem a rövid, de annál intenzívebb kampányban, hogy az oldalon regisztrálók között kisorsolásra kerül az 1.000.000 Ft-os főnyeremény, valamint 10 darab 100.000 Ft-os vásárlási utalvány. Az aznap online áruhitellel vásárló első 10 szerencsés pedig ajándék tabletet kap.

Az Internetes Vásárlás Napjának kínálata lefedi szinte a teljes termék- és szolgáltatáspalettát, ami csak kapható az interneten. A legnagyobb hazai webáruházak szinte kivétel nélkül csatlakoztak az eseményhez, akár csak a sok kisebb – specializált kínálatot nyújtó – webbolt.

Az egynapos iparági akció célja, hogy az internetezőkkel megismertesse az online vásárlásban rejlő előnyöket, segítve ezzel a hazai internetes kereskedelem és a tudatos vásárlás fejlődését.

A mozgalom szervezője és ötletgazdája a Neo Interactive ügynökség, aki digitális piaci szereplőként érdekelt abban, hogy ezen a médiatípuson tovább erősödjön, és jól demonstrálható legyen a fizetőképes célközönség megjelenése.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése