TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Bronz Effie-t nyert a Ford csapata

5472
Rekord számú nevezés, csökkenő trendek az autópiacon, válság – a nehezítő körülmények ellenére is sikerrel zárta a Ford csapata az idei Effie gálát.

Köztudott, hogy milyen nehéz helyzetben van mostanában az autóipar, éppen ezért különösen fontos, hogy a szűkülő piac ellenére éppen egy hatékonysági versenyen sikerült díjat nyernie a Ford kommunikációján dolgozó Blue Teamnek a Focus kifuttató kampányával. Mindezt úgy, hogy az idei – rekord számú nevezést fogadó  – Effie-n az autós kategóriában négy döntős pályázatból kettő a Fordé volt, és a kategória egyetlen kiadott díját a Blue Team hozta el.

Mivel érdemelte ki a bronz Effie-t a csapat? Kezdjük néhány ténnyel. A recesszió egyik legnagyobb vesztese az autóipar, az új autók értékesítése 2008. év végétől 2010. év végére 71.4%-kal csökkent. A C (kompakt autók) kategória – amelybe a Ford Focus is tartozik – azonos csökkenésen ment keresztül: 70,5%-ot esett 2 év alatt.

Mit sikerült elérnie az ügynökség csoportnak a kampánnyal ilyen körülmények között? Az említett trendek ellenére 2011. első hat hónapjában a kitűzött értékesítési célt sikerült nemcsak elérték, de 23%-kal túl is teljesítették, így a C kategóriában az eladási listán 2. helyen végzett a Focus, 13,9%-os piaci részesedéssel.

Látható, hogy hatékony, jól átgondolt együttműködéssel ebben a rossz helyzetben lévő szektorban is lehet működő, eredményes kampányt készíteni.

A Blue Team a Ford márkán dolgozó ügynökségek összefoglaló neve. A csapat tagjai az Ogilvy, a Mindshare és a Wunderman.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése