TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az ALDI Háziasszonyai

5463
Egy szokatlan kampányötlettel erősít az ALDI, 360 fokos kampány celebek helyett hiteles vásárlókkal.

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. egy komplex, 360 fokos kampány keretében szervezett játékot indított „ALDI Háziasszonyai" néven. A kampány alapgondolata, hogy az ALDI eltérően a versenytársak unalomig használt módszereitől, nem egy ismert személyt, celebet választ referenciaszemélynek, hanem saját vásárlói közül választja ki azt a három “civil” személyt, akik elhivatottak, mint ALDI-vásárló, hitelesek, mint háziasszony és alkalmasak a médiában való megjelenésre.

A jelentkezés és kiválasztás is a nyilvánosság előtt zajlik. A több hónapos offline, online, tévés és event eszközöket is alkalmazó kampány két főszakaszból áll. Az első szakaszban háziasszonyok jelentkezését várták a játékra 3 kategóriában (elfoglalt, modern és tradicionális háziasszony). A jelentkezők közül kategóriánként 3-3 fő jutotttovább a második, kiválasztási szakaszba. Ennek során a versenyzőkkel bemutatkozó reklámspotok készültek. A reklámspotok és a játék weboldalára felkerülő információk alapján a nézők szavazatai döntik el, hogy ki lesz az a kategóriánként 1-1 győztes, aki 2013-tól az ALDI háziasszonyaként képviseli az ALDI-t a nyilvánosság előtt. Az ALDI háziasszonyai 2013-ban havi nettó 300.000 Ft-os fizetésben részesülnek egy éven keresztül.

Az „ALDI Háziasszonyai" kampánynak köszönhetően így három új arc kerül be a köztudatba, akik nincsenek elérhetetlen távolságra a fogyasztóktól. A televíziónézők szavazatai által kiválasztott referenciaszemélyek valódi ALDI-használó háziasszonyok . Az ebből fakadó eredetiségük és hitelességük révén hatékonyan alakíthatja az ALDI saját márkaképét, továbbá az ő szájukból minden vélemény, információ vagy akár kérdés sokkal hitelesebb, és jobban befogadható a fogyasztók számára, hiszen barátnőként, “közülünkvalóként” kezelik a Háziasszonyokat.

A játék felhívó szakaszában a jelentkezők 2012. augusztus 23-tól szeptember 12-ig a www.haziasszonyok.aldi.hu weboldalon keresztül tudtak regisztrálni fénykép feltöltése, illetve az online regisztrációs oldal kitöltésével. A szavazás és a kiválasztás 2012. október 18-tól 2012. november 26-ig történik, ezt követően a nyertesek neve november 29-én reggel jelenik meg a www.haziasszonyok.aldi.hu honlapon, így válik hivatalossá, hogy mely kategóriát melyik játékos nyerte meg.

A kampány lebonyolítója a HAB ad reklámgyökség.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése