TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Rossmann Magyarország: 10%-os növekedés

5428
2012-ben, míg a drogériapiac alig több mint 3 % -os növekedést ért el, a Rossmann közel 10%-os bruttó árbevétel növekedést könyvelhetett el.

A cég sikeres fejlődésének alapjait Florian Knauer és Ulrich Bensemann ügyvezetők fektették le az elmúlt közel három évben a németországi stratégia magyar piacra történő konzekvens átültetésével, melynek fókuszában a speciális drogéria választék, és az árérzékeny piacra jellemző árképzés áll. Ezért az elmúlt időszak számos egyéb változást is hozott a drogérialánc életében.

„Felülvizsgáltuk az üzletek elhelyezkedését, több boltot nyitottunk, bezártunk, illetve átépítettünk, ahol szükséges volt, felújítottuk a boltberendezést, komoly befektetéseket eszközöltünk. A szortiment kialakításában és az árazásban említett változások mellett a reklámstratégiában is komoly újításokat vezettünk be. Megújítottuk az árudiszpozíció területét és racionalizáltuk a járműparkot. A jövőben is ezt a megkezdett és mai magyar piacon jól működő stratégiát szeretnénk tovább vinni. Az eredmények minket igazolnak” – mondta Flórián László, a Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft. új operatív ügyvezető igazgatója.

A Rossmann Európában hat országban, Németországban, Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban, Törökországban és Albániában található meg. A 2531 üzlettel rendelkező drogérialánc közel 31.000 embert foglakoztat. Az idén 40 éves német anyavállalat 5,12 Mrd euró forgalmat ért el, ami 10,5%-os növekedést jelent.

A lánc áruválasztéka a drogéria specifikus termékekre fókuszál, így a személyes ápolás, a szépségápolás és a babaápolási termékek választéka van a fókuszban, itt cél a vevők számára lehető legkompetensebb választék elérése. A kínálat és az árbevétel közel 20 % - át a sajátmárkás termékek teszik ki, ez több mint 2000 terméket jelent.

A Németországban a német piacra is készülő Rossmann saját márkás termékek kitűnő minőségűek, amit két németországi független szerv a Stiftung Warentest és az ÖKO-TEST minősítései is garantálnak. A kifogástalan minőség mellett a sajátmárkás áruk jellemzően 30-40%-kal olcsóbbak a kategóriatermékeknél.

„Piacképes árképzés és erős akciók jellemzőek a Rossmannra, mindent megteszünk, hogy lehetőleg folyamatosan piacvezető árakkal dolgozzunk. A választék és az árak kiemelt szerepe mellett a jövőben is minőségi expanziót kívánunk folytatni, vagyis a meglévő helységek folyamatos átköltöztetése, kibővítése és korszerűsítése várható” – tette hozzá Flórián László.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése