TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Elindult az Investor.hu

5418
Az online gazdaság portál elsősorban befektetési, tőzsdei híreket és piaci információkat szolgáltat olvasói számára.

Az Origo Media Group folyamatosan építkező stratégiájában ismét újabb tartalmi oldalt indított.  „Fontosnak tartjuk, hogy hirdető partnereink számára újabb és újabb célcsoport szegmenseket, míg olvasóinknak a teljes hírpalettát lefedő szolgáltatásokat biztosítsunk” - mondta el Vaszily Miklós, az Origo Zrt. vezérigazgatója. „Az áprilisban indult gasztro-életmód tematikáink, mint a Webszakács és a Táfelspicc után ősszel az üzleti-gazdasági szegmensre összpontosítottunk.”

Az Investor.hu egy olyan online gazdasági - elsősorban befektetésekkel, tőzsdével és a pénzpiacok trendjeivel foglalkozó - portál, amely minden megtakarítással rendelkező látogató számára eligazítást nyújthat a hagyományos és alternatív befektetési lehetőségekben, számukra értékes és hasznos, folyamatosan frissülő tartalmat biztosít. Közérthető nyelvezete azon olvasók számára is lehetőséget ad elmélyedni a gazdasági folyamatokban, akik szeretnének tudatosan dönteni a saját befektetéseik terén, és fontos számukra a megalapozottság. Az elemzőkből és befektetési szakemberekből felépülő szerkesztőség egyben minőségi garanciát is jelent a színvonalas tartalomra.

Az oldalon megjelenő információk között megtalálhatóak napi gazdasági hírek, piaci adatok, tőzsdei elemzések, de ezen túl számos befektetési stratégia is bemutatásra kerül. A hagyományos cikkeken túl hírlevelek, közvetlenül is elérhető exkluzív elemzési tartalmak is támogatják az Investor.hu olvasóit a befeketési sikereik elérésében.

„Úgy gondoljuk, az Investor.hu-val egy hiánypótló gazdasági portált hoztunk létre, amely hangvételében, tartalmában, innovatív megoldásaival új olvasói tábort vonz az Origo Media Group portfóliójába” – mondta Vaszily Miklós.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése