TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Bővült az OANDER Media szakmai vezetése

5338
Az új kinevezéseket a digitális ügynökség csapatának és projektportfoliójának bővülése indokolta.

Október 1-től csatlakozott az OANDER Media digitális ügynökség szakmai vezetéséhez Árpási Károly. A szakember ügyféloldalról érkezett, hét és fél éven keresztül töltötte be a Ringier Kiadó digitális fejlesztéseiért felelős projektvezetői pozícióját. Ez idő alatt olyan médiaportálok fejlesztési és piacra vezetési projektjeit koordinálta, mint a Blikk.hu, a Pink.hu, a Nemzeti Sport Online, a Neon.hu, illetve számos okostelefon-alkalmazás. Új pozíciójában a szakember feladatai közé tartozik az ügynökség stratégiai projektjeinek irányítása, az ügynökségben zajló reorganizáció segítése, valamint az OANDER Media üzletfejlesztésének szakmai támogatása.

Ugyancsak október elején került az ügynökség vezetésébe Bobor Petra, aki ezentúl az OANDER Media e-kereskedelmi portálfejlesztési üzletágának kiemelt projektvezetőjeként folytatja karrierjét. Az új pozíció házon belüli kinevezés eredménye, ezt megelőzően a szakember az ügynökség által kiadott Shopping.hu divatportál tanácsadójaként dolgozott, valamint a Beauty.hu szépségápolási webáruház piacra vezetéséért és operatív irányításáért felelt termék- és marketingmenedzseri feladatkörben.

Radó Mátyás, az ügynökség ügyvezetője a következőket mondta el a kinevezéssel kapcsolatban: „Az OANDER egy olyan digitális műhely, ahol a fejlesztéseket mindig alapos ergonómiai és funkcionális előkészítés előzi meg. Nagyon fontosnak tartottuk, hogy ügyfélkörünk bővülésével együtt olyan precíz elemző, tervező beállítottságú, nemzetközi ügyfeleken edződött tanácsadókkal bővítsük ügynökségünk szakmai vezetését, akik digitális üzletfejlesztési tanácsadóként is továbbgondolják ügyfeleink fejlesztési elképzeléseit.”

Mindkét szakember komoly tapasztalatokkal rendelkezik hazai és nemzetközi vállalatok online fejlesztési projektjeinek irányításában. A két menedzser az ügynökség alapító-ügyvezetői, Ocskay László és Radó Mátyás irányítása alatt dolgozik.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése