TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Philips a mellrák ellen

5301
A Philips elkötelezettségét az egészség és a jólét megőrzésének irányába hosszú távú támogatással erősíti.

A Royal Philips Electronics bejelentette többéves globális programját, amelynek keretében az üzletág minden egyes szektorában támogatja az emlőrák elleni harcot. A kampány célja, hogy tudatosítsa az emberekben a betegség súlyos következményeit, megismertesse a megelőzés eszközeit, támogassa az erre irányuló kutatásokat, valamint különböző aktivitásokon keresztül inspirálja és edukálja a nőket a vállalaton belül és kívül, például szakértői ülésekkel és inspiráló megvilágításokkal.

A vállalat folytatja az egész világ “felvilágosítását”

A Philips Világítástechnika évek óta igyekszik felhívni a figyelmet a korai szűrés fontosságára különböző világhírű épületek megvilágításával, amelyet a LED technika erejének és színvilágának változatossága segítségével valósít meg.

A Philips idén októberben ismét világszerte ismert épületek megvilágításával hívja fel a figyelmet az emlőrák elleni harcra, és lehetővé teszi dolgozóinak, hogy személyes és inspiráló üzenetekkel járuljanak hozzá a “felvilágosításhoz”, amelyeket október 18-án a Philips amszterdami központjára vetítenek.

A támogatás személyes üzenetei

Karen Tobiasen a Philips Világítástechnika HR vezetője a következőképpen nyilatkozott: “A Philips Világítástechnikai üzletág számára rendelkezésére áll az a szakértelem, amely segítheti az emlőrák elleni harcot, azáltal, hogy tudatosítja az emberekben a korai szűrés fontosságát. Örömünkre szolgál, hogy folytathatjuk az elmúlt évek gyakorlatát, azaz a globális “felvilágosítást”, és több mint 120 000 alkalmazottunk segítségével kiterjeszthetjük kampányunkat.”

Caroline Clarke, a Philips Consumer Lifestyle Personal Care vezérigazgatója hozzátette: “A Philips az egészség és a jólét megőrzésének támogatójaként, világszerte válaszokat biztosít a fogyasztói igényekre, amelyeknek jelentős része a nők felől érkezik. Ezért illeszkedik tökéletesen az emlőrák elleni harc a vállalat működéséhez, és nagy örömmel fejlesztjük tovább az idei évben a kezdeményezést, amelynek segítségével a dolgozóink és a vásárlók figyelmét is fel tudjuk hívni a korai mellrákszűrés fontosságára.

A Vállalat kihasználva a Philips Egészségügy szakértelmét, különböző technológiák fejlesztésével segíti elő az emlőrák szűrését, kezelését, valamint tudatosítja az emberekben a problémát és megkönnyíti az edukációt.

A Philips több évre szóló kampányának első lépésében a vállalat dolgozói állnak a fókuszban. A cég inspirálja és elősegíti, hogy az alkalmazottak pénzt adományozzanak világhírű emlőrák kutató intézeteknek szerte Európában, Észak és Latin Amerikában, Ázsiában, és Afrikában, amelynek köszönhetően meg triplázzák a kollektív hozzájárulások mértékét.

Továbbá ahol lehetséges a Philips biztosítja alkalmazottainak a szűrésen való részvételt, és egészségügyi szakértői kérdezz-felelek ülésekkel járul hozzá a dolgozók edukációjához az emlőrák szűrése és kezelése kapcsán.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése