TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Euro RSCG Worldwide neve Havas Worldwide-ra változott, felvéve a magyar származású alapító, Charles-Louis Havas nevét, aki 1835-ben alapította a vállalatot.

A névváltás legfőbb oka, hogy ezzel a lépéssel egyetlen márkanév alatt integráltabb szolgáltatást nyújt a kommunikációs csoport. A változás a magyarországi irodát is érinti: az Euro RSCG Budapest a mai naptól Havas Worldwide Budapest néven folytatja tevékenységét.

A digitális kommunikáció fejlődése ledöntötte a határokat a kreatív és a média ügynökségek, valamint a különböző egyéb kommunikációs területek között, a technológia pedig egyre inkább átalakította a különféle szektorok, elsősorban a kommunikációs ipar üzleti modelljét. Ez különösen nehézzé teszi az ügyfelek mindennapi életét, akik naponta küzdenek meg a hálózatok sokaságával, a márkák százaival és a különféle kultúrákkal. Olyan ügynökségi partnereket keresnek, akik valóban integráltak és tökéletesen lefedik egyszerre a média, a kreatív és a digitális kommunikáció területeit. A Havas csoport fő célja ennek megfelelően az, hogy ebben az üzleti helyzetben a legintegráltabb szolgáltatást nyújtsa, amellyel hatékonyabb és egységesebb kommunikációt, illetve több hozzáadott értéket ad ügyfeleinek.

A globális kommunikációs holding kialakított egy egyedülálló üzleti modellt, amely egyszerű, átlátható, hatékony, és egységesíti a kreatív és média eszközöket azáltal, hogy a digitális gondolkodást helyezi minden munkafolyamat középpontjába.

David Jones, Havas Global CEO: “Egy évtizeddel ezelőtt azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy mi legyünk az első jelentős kommunikációs csoport, amely bevezeti a „digital at the core” koncepciót, azaz hogy a digitális gondolkodás kerüljön az összes kreatív ügynökségi munka középpontjába. Most ismét úttörők vagyunk abban, hogy integráltuk a kreatív, a média és a digitális ügynökségeinket annak érdekében, hogy tökéletesítsük az együttműködésüket, ezáltal az ügyfeleinknek a kreativitás, az innováció és a gyorsaság egyedülálló kombinációját tudjuk nyújtani. Mi vagyunk az első kommunikációs csoport, amely egyetlen márkanév alatt egységes struktúrát és szakmai megközelítést kínál, ezzel könnyítjük meg ügyfeleink munkáját.”

A Havas csoport mostantól 2 fő részből áll: az egyik a Havas Media, amelyhez az összes globális médiaügynökség tartozik; Magyarországon az MPG Hungary. A másik pedig a Havas Creative, amely magába foglalja a Havas Worldwide (korábban Euro RSCG Worldwide) hálózatot, amely 75 országban 316 irodával van jelen, illetve az Arnold Worldwide mikrohálózatot és minden egyéb, a csoporthoz tartozó kommunikációs
ügynökséget.

Csurgó Balázs, a Havas Worldwide Budapest ügyvezetője: “Egyik szemünk sír, a másik nevet: egyrészt búcsúzunk az Euro RSCG névtől, amelyet a budapesti iroda az 1989-es alapítása óta visel, másrészről pedig nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a globális ügynökségi hálózatok között egyedülálló módon a Havas Worldwide magyar gyökerekkel rendelkezik. A változás nem csupán egy egyszerű névváltás, hiszen a mai naptól a Havas név egyet fog jelenteni a valódi integrált marketingkommunikációval az ügyfelek számára: a Havas Worldwide Budapest, a Havas Digital Hungary és a Havas Mediához tartozó MPG Hungary közösen fedi le a kommunikáció legfontosabb területeit: teljes körű kreatív és digitális szolgáltatások, illetve offline és online médiatervezési és -vásárlási feladatok.”

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése