TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Euro RSCG Worldwide neve Havas Worldwide-ra változott, felvéve a magyar származású alapító, Charles-Louis Havas nevét, aki 1835-ben alapította a vállalatot.

A névváltás legfőbb oka, hogy ezzel a lépéssel egyetlen márkanév alatt integráltabb szolgáltatást nyújt a kommunikációs csoport. A változás a magyarországi irodát is érinti: az Euro RSCG Budapest a mai naptól Havas Worldwide Budapest néven folytatja tevékenységét.

A digitális kommunikáció fejlődése ledöntötte a határokat a kreatív és a média ügynökségek, valamint a különböző egyéb kommunikációs területek között, a technológia pedig egyre inkább átalakította a különféle szektorok, elsősorban a kommunikációs ipar üzleti modelljét. Ez különösen nehézzé teszi az ügyfelek mindennapi életét, akik naponta küzdenek meg a hálózatok sokaságával, a márkák százaival és a különféle kultúrákkal. Olyan ügynökségi partnereket keresnek, akik valóban integráltak és tökéletesen lefedik egyszerre a média, a kreatív és a digitális kommunikáció területeit. A Havas csoport fő célja ennek megfelelően az, hogy ebben az üzleti helyzetben a legintegráltabb szolgáltatást nyújtsa, amellyel hatékonyabb és egységesebb kommunikációt, illetve több hozzáadott értéket ad ügyfeleinek.

A globális kommunikációs holding kialakított egy egyedülálló üzleti modellt, amely egyszerű, átlátható, hatékony, és egységesíti a kreatív és média eszközöket azáltal, hogy a digitális gondolkodást helyezi minden munkafolyamat középpontjába.

David Jones, Havas Global CEO: “Egy évtizeddel ezelőtt azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy mi legyünk az első jelentős kommunikációs csoport, amely bevezeti a „digital at the core” koncepciót, azaz hogy a digitális gondolkodás kerüljön az összes kreatív ügynökségi munka középpontjába. Most ismét úttörők vagyunk abban, hogy integráltuk a kreatív, a média és a digitális ügynökségeinket annak érdekében, hogy tökéletesítsük az együttműködésüket, ezáltal az ügyfeleinknek a kreativitás, az innováció és a gyorsaság egyedülálló kombinációját tudjuk nyújtani. Mi vagyunk az első kommunikációs csoport, amely egyetlen márkanév alatt egységes struktúrát és szakmai megközelítést kínál, ezzel könnyítjük meg ügyfeleink munkáját.”

A Havas csoport mostantól 2 fő részből áll: az egyik a Havas Media, amelyhez az összes globális médiaügynökség tartozik; Magyarországon az MPG Hungary. A másik pedig a Havas Creative, amely magába foglalja a Havas Worldwide (korábban Euro RSCG Worldwide) hálózatot, amely 75 országban 316 irodával van jelen, illetve az Arnold Worldwide mikrohálózatot és minden egyéb, a csoporthoz tartozó kommunikációs
ügynökséget.

Csurgó Balázs, a Havas Worldwide Budapest ügyvezetője: “Egyik szemünk sír, a másik nevet: egyrészt búcsúzunk az Euro RSCG névtől, amelyet a budapesti iroda az 1989-es alapítása óta visel, másrészről pedig nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a globális ügynökségi hálózatok között egyedülálló módon a Havas Worldwide magyar gyökerekkel rendelkezik. A változás nem csupán egy egyszerű névváltás, hiszen a mai naptól a Havas név egyet fog jelenteni a valódi integrált marketingkommunikációval az ügyfelek számára: a Havas Worldwide Budapest, a Havas Digital Hungary és a Havas Mediához tartozó MPG Hungary közösen fedi le a kommunikáció legfontosabb területeit: teljes körű kreatív és digitális szolgáltatások, illetve offline és online médiatervezési és -vásárlási feladatok.”

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése