TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A résztvevő nyolc tagvállalat munkavállalói társadalmi felelősségvállalásuk jegyében megvalósított akcióikat is megmérettethetik a Good CSR díjért.

A felelős vállalatok közös jellemzője, hogy ők már felismerték: hosszú távon csak akkor lehetnek üzletileg sikeresek, ha a társadalom és a saját érdekeik összhangban állnak egymással. Közéjük tartozik a Nestlé is, amely a Közös Értékteremtés szemléletet üzleti stratégiája alapjának tekinti, s tevékenysége valamennyi területén szem előtt tartja. A kiegyensúlyozott táplálkozást elősegítő termékek gyártása mellett a vállalat nagy hangsúlyt helyez többek között arra is, hogy oktassa és népszerűsítse az egészséges életmódot, legyen szó akár a felnőtt lakosságról, a munkavállalókról vagy a gyerekekről. A Nestlé által 2003-ban indított, Nutrikid elnevezésű táplálkozási oktatóprogram mára elérte a hazai általános iskolák 85%-át.

Az idén öt éves Good CSR program számos elemében megújult, azonban továbbra is elvárásként fogalmazza meg a belépő vállalatok számára, hogy fenntarthatósági jelentés formájában átláthatóvá és összehasonlíthatóvá tegyék működésüket. A Nestlé Hungária a belépés feltételét a közelmúltban már teljesítette, hiszen idén negyedik alkalommal számolt be gazdasági, társadalmi és környezeti hatásáról a 2011. évi Fenntarthatósági és Közös Értékteremtési Jelentésében.

Változás az előző évekhez képest többek között az is, hogy a résztvevők közösen támogatják a WWF Duna-védelmi programját, amely a Duna élővilágának megóvására összpontosít. A tagvállalatok munkavállalói szeptember 26-án közös önkéntes munka során megtisztítják a Palotai-sziget természetvédelmi területét a víz által kisodort uszadék fáktól és szeméttől.

2012-ben a Nestlé Hungária mellett az MKB Bank, a BASF Magyarország, a Ringier Kiadó, a Danone Kft., a Sanofi, a Generali-Providencia Biztosító és a WWF Magyarország vesz részt a Good CSR programban.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése