TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 007-es a Heineken kampányában

5232
A különleges, interaktív kampányban Bérénice Marlohe tündököl Daniel Craig oldalán, mint a „Skyfall” Bond-lánya

Vérpezsdítő televíziós és digitális kampányt indít a világ vezető prémium sörmárkája, a Heineken. A nagyszabású, legújabb James Bond kaland szeptember 21-én kezdődik Magyarországon, a „007-Skyfall” előzeteseként, amelyben Daniel Craig eddig soha nem látott, kirobbanó alakítást nyújt. A „Törd fel a kódot” játékban a legújabb Bond-lány, a csodálatos Bérénice Marlohe egy kalandos küldetésre invitálja a vállalkozó kedvű játékosokat, akiknek különböző akadályokkal kell megküzdeniük, hogy végül kinyithassák a kampány középpontjában álló titokzatos fémtáskát.

Az interaktív online kalandjáték rögtön a televíziós reklámkampánnyal egy időben, szeptember 21-én indul a www.heineken.hu oldalon. A vállalkozó kedvű játékosok feladata, hogy a képességeiket latba vetve teljesítsék a próbatételeket, ezzel megszerezzék a táskát nyitó kódokat. A virtuális kalandokban legjobban teljesítők egy mindent eldöntő élő bevetésen küzdhetnek meg a játék fődíjáért, az értékes nyereményt rejtő táskáért.

A Heineken 15 éve működik együtt a James Bond-sorozattal. A legújabb, „Törd fel a kódot” kampány havas hegyi vasútvonalak zegzugos mélyére kalauzolja a nézőket, hogy maguk is titkosügynökké válhassanak. A televíziós reklámtól észrevétlenül eltávolodva, Bérénice Marlohe, az aktuális Bond-lány arra buzdítja a nézőket, segítsenek neki megküzdeni pár mindenre elszánt gazfickóval, és legyenek ők, akik végül elnyerhetik a titokzatos táska tartalmát. Aki elfogadja a kihívást, páratlan virtuális felfedezésekben és kalandokban részesülhet.

A „Törd fel a kódot” kampány ötlete a Wieden + Kennedy Amsterdam reklámügynökség nevéhez fűződik, míg a szeptember 21-én induló televíziós reklámfilm rendezője a díjnyertes holland filmes, Matthhijs Van Heijningen Jnr.

A kampány szeptember 21-én egy különleges online előzetessel indul, amelynek célja, hogy szerte a világon felkeltse a Bond-filmek kedvelőinek figyelmét és a játékban való részvételre buzdítsa őket. Az izgalmas előzetes minden bizonnyal felrázza a rajongókat és arra is ösztönzi őket, hogy mielőbb megnézzék a teljes reklámfilmet.

Mindamellett, hogy a „Törd fel a kódot” kampány a digitális és közösségi médiában, valamint a Heineken® saját médiafelületein is beszédtéma lesz, októberben várhatóan robbanásszerű érdeklődést vált ki világszerte, amikor a közönség élőben is megtapasztalhatja a játék izgalmait. A világ számos pontján, jellegzetes helyszíneken zajlanak majd az egyedi Heineken® aktivitások, arra ösztönözve az ott megfordulókat, hogy teszteljék bátorságukat, játsszanak a különleges nyereményekért és kíváncsian várják az ősszel mozikba kerülő legújabb Bond-filmet, a 007-Skyfall-t.

„A Heineken® kreativitása és előremutató szellemisége, ötvözve a legendás James Bond-sorozattal, együttesen garantálják a nézők számára a minőségi szórakozást. James Bond nem csupán egy főhős: ő a legtökéletesebb férfi a világon – magabiztos, találékony és mindig készen áll az új élményekre, így személyesítve meg a Heineken® márka értékeit is.” - nyilatkozta Alexis Nasard, a Heineken® kereskedelmi vezérigazgatója.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése