TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A meghívásos tendert a Leo Burnett Budapest az Artificial Group-pal közösen nyerte meg hazánkban.

A Vodafone meghívásos tendere szeptemberre zárult le, ahol az eddigiektől eltérően több, kisebb ügynökség helyett a cég úgy döntött, hogy egy dedikált csapattal dolgozik tovább a márka tágabb értelemben vett BTL feladatainak teljes körű ellátásáért, a non-TV kampányoktól a klasszikus BTL feladatokig mind a lakossági, mind a B2B szegmensben.

„A tender során olyan partnert kerestünk, akinek fontos, hogy innovatív, egyedi megoldásokat hozzon minden egyes kampányra. Nagyon jó ötleteket kaptunk az ügynökségektől a személyes prezentációk során, és végül úgy döntöttünk, hogy a Leo Burnett-tel és az Artificial-el közösen dolgozunk tovább a márka kommunikációján.  Ez egy nagyon izgalmas és kihívásokkal teli időszak lesz mindkét fél számára, ezért is öröm számunkra, hogy ebben az új felállásban dolgozhatunk együtt a következő kampányokon.”- mondta Szabó Béla, a Vodafone Magyarország marketing-kommunikációs igazgatója.

A két ügynökség kifejezetten a Vodafone márkán való együttműködésre a Leo Burnett Budapest vezetésével egy közös csapatot hozott létre, amelyben mind a Leo Burnett erős stratégiai és koncepcionális megközelítése, mind pedig az Artificial Group markáns vizuális világa is érvényesülni tudnak majd a jövőben.

A Vodafone a világ egyik legnagyobb és legdinamikusabban fejlődő vállalata, így az azon dolgozó ügynökségi csapatnak is késznek kell lennie a folyamatos megújulásra. Éppen ezért mind a Leo Burnett Budapest, mind pedig az Artificial Group a legjobb szakembereinek közreműködésével hozta létre azt a csapatot, amely a jövőben a Vodafone márkán fog dolgozni. Úgy gondolom, hogy ez az együttműködés nagyon jó alapot biztosít ahhoz, hogy sikeres és hatékony Vodafone kampányokkal álljunk elő időről időre.”– mondta Farkas Vilmos, a Leo Burnett és egyben a közös ügynökségi csapat vezető kreatívigazgatója.

A meghívásos, többkörös tenderen összesen 9 ügynökség vett részt, ezek közül öten jutottak tovább a shortlistre.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése