TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A meghívásos tendert a Leo Burnett Budapest az Artificial Group-pal közösen nyerte meg hazánkban.

A Vodafone meghívásos tendere szeptemberre zárult le, ahol az eddigiektől eltérően több, kisebb ügynökség helyett a cég úgy döntött, hogy egy dedikált csapattal dolgozik tovább a márka tágabb értelemben vett BTL feladatainak teljes körű ellátásáért, a non-TV kampányoktól a klasszikus BTL feladatokig mind a lakossági, mind a B2B szegmensben.

„A tender során olyan partnert kerestünk, akinek fontos, hogy innovatív, egyedi megoldásokat hozzon minden egyes kampányra. Nagyon jó ötleteket kaptunk az ügynökségektől a személyes prezentációk során, és végül úgy döntöttünk, hogy a Leo Burnett-tel és az Artificial-el közösen dolgozunk tovább a márka kommunikációján.  Ez egy nagyon izgalmas és kihívásokkal teli időszak lesz mindkét fél számára, ezért is öröm számunkra, hogy ebben az új felállásban dolgozhatunk együtt a következő kampányokon.”- mondta Szabó Béla, a Vodafone Magyarország marketing-kommunikációs igazgatója.

A két ügynökség kifejezetten a Vodafone márkán való együttműködésre a Leo Burnett Budapest vezetésével egy közös csapatot hozott létre, amelyben mind a Leo Burnett erős stratégiai és koncepcionális megközelítése, mind pedig az Artificial Group markáns vizuális világa is érvényesülni tudnak majd a jövőben.

A Vodafone a világ egyik legnagyobb és legdinamikusabban fejlődő vállalata, így az azon dolgozó ügynökségi csapatnak is késznek kell lennie a folyamatos megújulásra. Éppen ezért mind a Leo Burnett Budapest, mind pedig az Artificial Group a legjobb szakembereinek közreműködésével hozta létre azt a csapatot, amely a jövőben a Vodafone márkán fog dolgozni. Úgy gondolom, hogy ez az együttműködés nagyon jó alapot biztosít ahhoz, hogy sikeres és hatékony Vodafone kampányokkal álljunk elő időről időre.”– mondta Farkas Vilmos, a Leo Burnett és egyben a közös ügynökségi csapat vezető kreatívigazgatója.

A meghívásos, többkörös tenderen összesen 9 ügynökség vett részt, ezek közül öten jutottak tovább a shortlistre.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése