TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

100 ezer Sport TV-s a Facebookon

5182
A Sport TV 3,5 éve gyűjti a rajongókat a Facebookon. A legnagyobb közösségi portálon a like-olók száma elérte a bűvös 100 ezret.

2009. március 25-én a Sport TV három szerkesztője úgy döntött, hogy a Facebook közösségi oldalon szükség van egy Sport TV-profilra, mely összegyűjti azokat a nézőket, akik rendszeresen követik a Sport1 és Sport2 csatornák közvetítéseit (a SportM-et a Chello a profil elkészítése után indította, 2010-ben). Az elején még csak egy-két alapinformációt találtak az érdeklődők, de később - ahogyan bővült a kör – egyre több applikációval, menüponttal gazdagodott a kínálat, melyek fejlesztésében a Kriek Media vállalt oroszlánrészt.

Kevesebb, mint 3,5 év telt el azóta, hogy megalakult a Sport TV barátainak köre, a több mint 100 ezres taglétszámmal magasan megelőzi a többi magyar sportcsatornát, de a hazai sport tartalmú oldalak közül is ott van a legjobbak között. A rajongóknak, a Facebook adta lehetőségeknek köszönhetően, lehetőségük van kapcsolatot teremteni a műsorvezetőkkel és kommentátorokkal, de a műsorok interaktivitását segíti az is, hogy a rajongók üzenhetnek, hozzászólhatnak az aktuálisan felvetett témához és szavazhatnak is. Talán ennek köszönhető az is, hogy az oldal kimagaslóan jól teljesít az elérésben is (talking about this), mivel naponta 300 ezer felhasználó hírfolyamába kerül be a Sport TV valamely aktivitása.

A jövőre nézve igazán jó hír, hogy 24 óra alatt átlagosan 90-en iratkoznak fel az oldalra. Ez a szám immár egy éve állandó. Eközben, 2011 nyarán, a sport1tv.hu weboldal is megújult, és addigi minimális tartalomszolgáltatás után, komoly hírportállá vált, ahol a hírek és videók mellett a Sport TV munkatársainak blogbejegyzései színesítik a palettát.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése